عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستائی و شوراها با اشاره به حواشی انتخاب شهردار تهران که روز گذشته با اختلاف دو رای انجام شد، گفت: تهدید اعضای یک حزب به اینکه چرا به گونه دیگری رفتار کرده است به جایگاه حزب و خود افراد نیز لطمه می‌زند.

جعفر قادری نماینده شیراز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حواشی انتخاب شهردار تهران که روز گذشته با اختلاف دو رای انجام شد، گفت: تمام اعضای شورای شهر حق رای دارند و می‌توانند جداگانه تصمیم بگیرند.

وی افزود: برخورد با اشخاصی که براساس توجیهات خود رای دادند، قابل قبول نیست.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستائی و شوراها تصریح کرد: تهدید اعضای یک حزب به اینکه چرا به گونه دیگری رفتار کرده است، به جایگاه حزب و خود افراد نیز لطمه می‌زند.

شهردار سابق شیراز اظهار داشت: باید قبول کنیم فعالیت در هر حزب و گروهی به منزله تبعیت محض از آن جریان نیست.

اضافه می‌شود روز گذشته در حالی رای‌گیری انتخاب شهردار جدید تهران انجام شد که محمدباقر قالیباف با اختلاف 2 رای توانست سکانداری ساختمان بهشت را در اختیار بگیرد.

اين در حالي بود كه اصلاح‌طلبان برخلاف اين نتيجه را انتظار داشتند و پس از آنكه گفته شد 2 رايي كه قاليباف را شهردار تهران كرد آرا احمد دنيا‌مالي و الهه راستگو بود، برخي روزنامه‌‌ها و چهره‌هاي اصلاح‌طلب به تخريب گسترده و هدفمند راستگو كردند به گونه‌اي كه اخراج وي از حزب كار اسلامي در دستور كار قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار