قویترین مرد جهان گفت: با شرایط فعلی فدراسیون و سرمربی ما پنج نفر به اردو تیم ملی باز نمی گردم.

بهداد سلیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: شرایط فعلی بین فدراسیون و سرمربی طوری است که اگر ما پنج نفر به اردو برگردیم، شاید بعدها دچار مشکل شویم.

به گفته وی: در جلسه ای با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون داشتیم ، قرار شد ما پنج نفر به اردو تیم ملی بازگردیم که کوروش باقری سرمربی تیم ملی در قبال مسائل دوپینگ چیزی را برای ما تضمین نکرد.

قویترین مرد جهان درباره برگزاری اردوی آمادگی پنج ملی پوش مخالف سرمربی تیم ملی وزنه برداری در ساری گفت: بعد از اینکه مسابقات المپیک تمام شد برخی از این وزنه برداران مصدوم بودند و به طور جدی تمرین نکردند.

سلیمی افزود: برای اینکه از آمادگی بدنی نسبت به بقیه وزنه برداران عقب نیافتیم تصمیم گرفتیم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت وزنه برداری استان در ساری ما پنج ملی پوش اردوی مشترکی داشته باشم.

به گفته وی : بعد از اینکه مدال خوش رنگ المپیک 2012 لندن را کسب کردیم با ما پنج نفر برخورد خوبی نشد و با فحاشی و بی احترامی سرمربی تیم ملی روبرو شدیم.

قویترین مرد جهان درباره وضعیت فدراسیون گفت: حسین رضازاده که از بزرگان ورزش کشور است و ضمن ابراز علاقه دوستش دارم، اما وی در مورد مشکلات ملی پوشان با سرمربی تیم ملی برعلیه وزنه برداران موضع و جبهه گرفتند.

اردوی آمادگی بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، کیانوش رستمی، نواب نصر شلال و سعید محمدپور به عنوان پنج اخراجی و معترض تیم ملی وزنه برداری با مربیگری حسین رضا زاده در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی سید رسول حسینی تمرین می کنند./س

برچسب ها: اردو ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.