قیمت لوازم التحریر ارائه شده در نمایشگاه پاییزه صنوف تولیدی نسبت به محصولات در حال فروش در سایر نقاط مجاز به ارائه این محصولات اختلاف 15 تا 20 درصدی دارد.

احمد ابو الحسنی، قائم مقام شرکت صنوف تولیدی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اختلاف 15 تا20 درصدی قیمت لوازم التحریر درنمایشگاه پائیزه صنوف تولیدی نسبت به قیمت این محصولات در سایر اماکن مجاز به ارائه این محصولات، افزود: نمایشگاه پائیزه که همه ساله در سه نقطه اصلی همچون پارک ارم، بوستان ولایت و پارک حکیمیه بر پا می شود. 

وي افزود: امسال با دو مشکل بزرگ همچون اعتراض شرکت صنوف تولیدی تهران به عنوان برگزار کننده نمایشگاه صنوف تولیدی به دریافت ورودیه پارک ارم از بازدید کنندگان این نمایشگاه و رعایت نشدن شأن و اندازه اصناف تولیدی و جای دادن آنها در چادرهای موقت بر پا شده در محوطه بازپارک ارم اشاره کرد. 

وی اظهار داشت: در راستای تحقق امر برگشت شأن و جایگاه مناسب صنوف تولیدی به این صنوف، در خواستی مبنی بر تخصیص زمینی ویژه و دائمی برای برپایی نمایشگاه های بهاره و پائیزه از سوی سازمان شهرداری تنظیم شده است. 

به گفته ابو الحسنی، کاهش خروج ارز از کشور از تبعات بلند مدت برپایی همه ساله بر پایی نمایشگاه های صنوف تولیدی تهران به حساب می آید./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار