قائم مقام نماینده ولی فقیه خراسان شمالی گفت:خدام رضوی درتبیین ولایتمداری اکمل نقش ویژه دارند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمیعقوبیبا اشاره به اهمیت ایام دهه کرامت، گرامیداشت و برنامه ریزی در جهت تبیین ارزش ها و آموزه های اخلاقی فرهنگ رضوی را مورد توجه قرارداد و گفت: ائمه اطهار مصداق بارز کرامت هستندو دهه کرامت را باید بانمونه های اخلاقی و ارزش های انسانیسیره رضوی زینت ببخشیم.

وی افزود: یکی از وظایفی که ما شیعیان به باور درست بودن و اهمیت آن رسیدیم صدور فرا مرزی ارزش های انسان ساز و معرفت دینی اسلامی است.

وی اظهار داشت: امام رضا (ع) مظهر رفعت و رحمت است و امروز با توجه به حساسیت ها و خدشه دار کردن چهره اسلام و مسلمین توسط سلطه گران واسلام ستیزان، جنبه های مردمی رفعت، محبت و ایثارگری و از جان گذشتگی به عنوان مهمترین ویژگی جامعه دینی ضرورت دارد که به اقصی نقاط جهان صادر و معرفی شود.

وی مطرح ساختن ویژه و به طور کامل موضوع ولایت و امامت از سوی امام رضا (ع) و تبیین آن به عنوان تکمیل کننده توحید و دین مبین اسلام را دیگر موضوع اساسی که می بایست مورد توجه قرار داد، نام برد و گفت: خدام رضوی می توانند زمینه صدور پیام ولایتمداری و ارزشمندی امامت را به عرصه جهانی فراهم کنند../س

برچسب ها: خدام ، امام جمعه ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.