يكي از فعالان فرهنگي در استان كهگيلويه و بوير احمد با اشاره به احكام و قوانين جامع دين اسلام گفت: سعادت جامعه با عمل به قوانين اسلام تضمين است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج دكتر ستار هدايت خواه در نشست با مسوولان و تعدادي از مردم شهرستان بهمئي افزود: بر خلاف عقيده كساني كه معتقدند دين اسلام فقط به معنويات ارزش و بها مي دهد بايد بداينم اسلام دين دنيا و رفاه نيز هست.
وي گفت: سبك زندگي اسلامي ويژگي هايي دارد كه مهمترين آنها غايت مندي ،توحيد محوري، جامع ،عالمانه و بصيرانه و اعتدال گرايانه است.
هدايت خواه تصريح كرد: متاسفانه تقليد از زندگي غربي ها باعث شده مشكلاتي براي خانواده ها و جوانان پيش آيد و شبكه هاي ماهواره اي نيز با فيلم ها و سريال هاي ناهنجار اصل و بنيان خانواده را هدف گرفته اند و بايد هوشيار و مراقب باشيم.
اين استاد دانشگاه در ادامه افزود: خانواده ها نبايد به بهانه بيكاري و مشكلات اقتصادي مزاحم ازدواج جوانان خود شوند زيرا بالا رفتن سن ازداوج آثار مخربي بر روح و جسم جوان مي گذارد.
به گفته هدايت خواه هدف اصلي از ازدواج بايد كمال باشد و موارد ديگري همچون رسيدن به آرامش،رفع تنهايي،ارضاي غريزه جنسي،توليد نسل و همكاري در واقع فوايدي هستند كه در مسير هدف اصلي كسب مي كنيم ./س
برچسب ها: سعادت ، قوانین ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.