مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: کار از تنش آبی گذشته به بحران رسیدیم / ماجرای لغو مصوبه دولت قبلی با فساد 12هزار میلیارد تومانی ! ، تشدید بارش ها و "کاهش دما" طی روزهای آینده در نوار شمالی کشور/آبگرفتگی معابر ، کرواسي در صنعت سيگار ايران بيش از 100 ميليارد تومان سرمايه گذاري کرد و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

کار از تنش آبی گذشته به بحران رسیدیم / ماجرای لغو مصوبه دولت قبلی با فساد 12هزار میلیارد تومانی !

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/18/1512879_437.jpg

وزارت راه در برنامه داشت تا خط راه آهن گرگان - بجنورد – مشهد را با 4 هزار میلیارد تومان هزینه توسط کنسرسیومی چینی ایرانی اجرایی کند به طوری که برای 15 درصد تأمین مالی بخش ایرانی ، بخشی از نیروگاهها و اموال بیت المال در وزارت نیرو به ارزش 600 میلیارد تومان به پیمانکار واگذار شود اما در حقیقت بخشی از بیت المال به ارزش بیش از 12 هزار و 600 میلیارد تومان برای واگذاری به پیمانکار این پروژه تخصیص پیدا کرده بود .

دولت اگر بخواهد ايجاد ثروت کند بايد اقدام به ضرب سکه نمايد/سرنوشت تسهيلات تکميلي کاملا مشخص است

قانون عمليات بانکداري بدون ربا قانوني است برگرفته از مقررات اسلامي است که بايد مورد بازنگري جدي براي به روز شدن و کارآمدي نظام بانکي کشور قرار گيرد.

تشدید بارش ها و "کاهش دما" طی روزهای آینده در نوار شمالی کشور/آبگرفتگی معابر

 طی امروز و فردا و روز چهارشنبه در استان های گیلان و مازندران بارش مداوم باران، کاهش دما و مواج بودن دریای خزر پیش بینی می شود.

مشکلي در تامين منابع مالي پالايشگاه ها نداريم/پالايشگاه تبريز و اصفهان مهرماه در مدار توليد معاون اجرایی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: پالايشگاه بنزين سازي بندرعباس مشکل مالي ندارد حدود 100 ميليون يورو براي تامين تجهيزات مورد نظر پرداخت شده است و تاکنون توليد اين پالايشگاه توقف نشده است.

ثبات نسبی در بازار "سکه" امروز بازار سکه


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/18/1514133_476.jpg

شاهد نوسان محدود و قیمتهای متفاوتی از سکه ها بود، بطوریکه بهای نیم و سکه 1 گرمی افزایش و سایر سکه ها روی ثبات را به خود دیدند.

کرواسي در صنعت سيگار ايران بيش از 100 ميليارد تومان سرمايه گذاري کرد
راه اندازي خط توليد مشترک سيگار با سرمايه گذاري 200 ميليارد توماني ايران و کرواسي انجام شده است.

اتمام تعمير 5 نقطه از خط اول سراسري با كاهش زمان انجام تعميرات

مدير منطقه سه عمليات انتقال گاز، از اتمام تعمير5 نقطه از خط اول سراسري انتقال گاز با هدف افزایش قابلیت اطمینان خبر داد.

سرمايه گذاري 300 ميليارد ريالي براي خط لوله ري – کن
 مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، این پروژه با هزینه ای 300 میلیارد ریالی به انجام رسید، گفت: در واقع هزینه تمام شده پروژه 3.5 برابر برآورد اولیه آن بود و در طول پروژه مجبور به پرداخت هزینه هایی پیش بینی نشده به شهرداری و دیگر ارگانهای مرتبط شدیم.

سرمايه گذاران به ارزش ذاتي سهام توجه کنند

 مدير نظارت بر بورس‌ ها و بازارهاي سازمان بورس و اوراق بهادار با بيان اينکه شرايط کنوني بازار و افت شاخص‌ها، ناشي از ضعف عوامل بنيادي سهام نيست، به سهامداران توصيه کرد صف‌هاي فروش يا خريد را معيار تصميم‌گيري قرار ندهند.

چين، عراق، امارات متحده عربي، افغانستان و هند عمده‌ترين خريداران كالاهاي صادراتي ايران بوده‌اند
چين، عراق، امارات متحده عربي، افغانستان و هند در پنج‌ماهه نخست سال 1392 پنج كشور عمده خريدار كالاهاي صادراتي كشورمان بوده‌اند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار