احمد اكبري گفت: اردوي تيم ملي شمشيربازي از شنبه آغاز مي شود تا فلوريست هاي اعزامي آمادگي لازم را براي حضور در رقابت هاي اميدهاي آسيا كسب كنند.

احمد اكبري سرمربي تيم ملي فلوره در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اردوي آمادگي تيم ملي از شنبه هفته آينده با حضور چهار فلوريست كشورمان آغاز خواهد شد تا با آمادگي مناسبي در مسابقات اميدهاي آسيا حضور پيدا كنند.  
 
وي ادامه داد: عليرضا ادهمي، شروين طلوعي، عليرضا سليماني و اميد زماني از اعضاي تيم ملي فلوره هستند كه با برنامه ريزي هاي صورت گرفته توسط كادر فني اميدواريم در مسابقات اميدهاي آسيا كه در آن كشورهاي صاحب نامي هم چون چين، كره، ژاپن و هنگ كنگ شركت خواهند كرد بتوانند در رده تيمي و انفرادي عملكرد خخوبي داشته باشند و با توجه به كارنامه شمشير بازان اميدواريم مدال رنگيني در اين مسابقات به دست بياورند.  
 
اكبري افزود: اردوها در نظر گرفته شده تاكنون به صورت منظم و مستمر برگزار شده است.باقرزاده نيز تمام تلاشش را انجام داده است تا مشكلي وجود نداشته باشد من هم براي اولين بار است كه سرمربيگري تيم اميدهاي آسيا را برعهده گرفته ام كه پيش از اين هم سرمربي تيم ملي بزرگسالان بودم و اين تجربه اول من در مسابقات اميدهاي آسيا به عنوان سرمربيگري اين تيم است.  
 
وي اذعان داشت: از عملكرد ادهمي به عنوان بازيكن اعزامي به مسابقات جهاني مجارستان رضايت دارم وي توانسته سطح رنك جهاني اش را افزايش دهد.  
 
سرمربي تيم ملي فلوره تاكيد كرد: با توجه به مشكلات مالي موجود در كل فدراسيون ها از جمله فدراسيون شمشيربازي وجود دارد اما باقرزاده تلاشش را انجام مي دهد تا بازيكنان را از نظر مالي حمايت كند كه ما بايد از تلاش هاي وي سپاسگذاري كرد.
 
اكبري در خصوص مسابقات جهاني پيشكسوتان شمشيربازي افزود: من به عنوان عضو كميته پيشكسوتان فدراسيون جهاني زماني كه به لوزان سويس رفته بودم پيشنهادهاي خودم را در چند ماده و بند به رئيس فدراسيون (عثمان اف) جهاني شمشيربازي دادم كه آنها نيز با اين موارد موافقت كردند و اين پيشنهادها را در دستور كار قرار دادند و قرار شد آنها نظراتشان را در مورد نحوه برگزاري و اجراي پيشنهادات من بيان كنند.  
 
سرمربي تيم ملي فلوره خاطر نشان كرد: پيشكسوتان شمشيربازي آذر ماه به مسابقات خواهند رفت. اين مسابقات به ميزباني بلغارستان برگزار خواهد شد كه البته مرسوم است كه پيشكسوتان با هزينه خودشان به مسابقات بروند اما رئيس فدراسيون شمشيربازي پيكشسوتان را حمايت مالي كند تا نفرات بيشتري به اين مسابقات اعزام شوند./آق
برچسب ها: شمشیربازی ، اکبری ، فلوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار