مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از خرید 390 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خبر داد و گفت: مراکز خرید گندم تا پایان شهریور ماه فعال هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


مظفر رحمت آبادی با اشاره به خرید 390 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان، گفت: پیش بینی ما خرید 350 هزار تن گندم بود که بیش از این رقم نیز محقق شد.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته حدود 158 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده بود که امسال شاهد افزایش 247 درصدی خرید هستیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تاکید کرد: از نظر میزان گندم خریداری شده، استان کرمانشاه در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

به گفته این مسئول، روند خرید گندم از کشاورزان اگرچه بسیار کاهش یافته و در حد روزانه 50 تا 60 تن است، اما تا پایان شهریور ماه نیز مراکز خرید مناطق سردسیری آماده خرید گندم هستند.

رحمت آبادی میزان پول پرداخت شده به کشاورزان در این مدت را 272 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: حدود 18 میلیارد تومان نیز به کشاورزان بدهی داریم که تا پایان شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش قیمت خرید گندم، خاطرنشان کرد: ما به تفاوت قیمت گندم های خریداری شده به کشاورزان پرداخت خواهد شد./س

 

برچسب ها: خرید ، گندم ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.