خانه فرهنگ باصفا برنامه «سهم شما» را روز پنجشنبه 21 شهریورماه به منظور آشنایی والدین دبستان شهید مهدی زاده با نویسندگان کشورمان برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در برنامه این هفته سهم شما «مجید راستی» نویسنده نام آشنای کودک و نوجوان و آثار وی به والدین معرفی خواهد شد که نویسنده با حضور در جمع والدین، به سوالات آنان درباره مسئله مطالعه فرزندان نیز پاسخ می دهد.

در این کارگاه سعی می شود علاوه بر معرفی آثار وی، موضوعات مرتبط با کتاب های مناسب سن کودک و نوجوان، شیوه های کتابخوانی و مزایای آن و همچنین راهکارهایی به والدینی که کودکان آنان وارد مقطع تحصیلی شده اند، داده شود.

مجید راستی در سال 1355 کار نویسندگی را با کتاب «پسرک و خورشید» آغاز کرد. وی همراه با نویسندگی و چاپ کتاب، مدیر گروه و تهیه کننده در گروه کودک و نوجوان تلویزیون نیز بود. دست نوشته های این نویسنده در مجله سروش کودک و خردسال، رشد کودک و رشد نوآموز، مجله نبات، مجله یکی بود یکی نبود و... چاپ شده است.

همچنین «ماجراهای علی کوچولو»، «این سر دنیا و آن سر دنیا»، «یک تکه آسمان به من بده»، «دخترک مو فرفری»، «قصه های بی بی و بابا»، «چه کسی برای گنجشک نامه نوشت»، «آب گفت من خوردنی نیستم»، مجموعه مشترک «یک اسم و چند قصه»، «مجموعه داستانک» و... از جمله آثار مجید راستی هستند.
 
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به خانه فرهنگ باصفا واقع در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان عقیل، انتهای کوچه ششم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 44098748 و 44098749 تماس حاصل نمایند. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار