مدیر عامل تیم تراکتورسازی طی جلسه ای صحبت های مجید جلالی را شنید تا نیازهای این تیم در اسرع وقت برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه از تیم تراکتورسازی در جلسه مدیرعامل تیم تراکتورسازی صبا نیازهای این مربی نیز مطرح شد.

گویا جلالی برای تقویت تیمش نیاز به جذب چند بازیکن از جمله هافبک میانی دارد به همین دلیل پیشنهادات این مربی مطرح شد و مقرر شد به اطلاع هیئت مدیره برسد پیش از این چند بازیکن آفریقایی در تمرینات تراکتور شرکت کرده بودند ولی مورد تأیید واقع نشده و بسیار ضعیف بودند با این حال سرمربی تراکتورسازان اصرار دارد اگر تراکتور حضور موفق در سه جام و کسب حداقل یک جام را می خواهد باید از نظر بازیکنان تقویت شود.

**توهین به جلالی ممنوع؛ برنامه آذری ها برای کنترل سکوها

مسئولان تیم تراکتورسازی برای کنترل جو سکوهای ورزشگاه یادگار امام و هرگنه تشویق تونی الیویرا و تحریب مجید جلالی برنامه ریزی کردند.

از آنجاکه سرمربی سابق تراکتورسازی در جمع هواداران این تیم طرفداران زیادی دارد همچنان از روی سکوها حمایت می شود و همین موضوع موجبات ناراحتی مجید جلالی و تخریب روحیه تیم تراکتورسازی را فراهم کرده است از این رو مسئولان تیم طی جلسه ای با لیدرها و کانون هواداران تلاش کردند سکوها را تحت کنترل در آورند گویا حمایت از مجید جلالی و بازیکنان در دستور کار هواداران قرار گرفت و مقرر شد حالا که تراکتور صبا را برده و روحیه پیدا کرده است از روی سکوها هم حمایت شود و در بازی با ملوان در حانه حداقل امتیاز را کسب کنند.

**تمرین تراکتور تعطیل بود بازیکنان اختصاصی تمرین کردند

تمرین تیم تراکتورسازی تعطیل و برخی بازیکنان اختصاصی تمرین کردند تمرینات تیم تراکتورسازی طی روزهای جمعه و شنبه تعطیل بود و طبق برنامه آذری ها از امروز یکشنبه تمرینات خود را برای بازی با ملوان از سر می گیرند.

با وجود تعطیلی تمرینات از سوی مجید جلالی، فرشید طالبی، مهدی کریمیان، حمید فخرالدینی و باسارا به طور اختصاصی در کمپ باشگاه تمرین کردند از این تمرین حدود 50 هوادار دیدن کردند این هواداران برای تماشای تمرین تیمشان به محل کمپ آمده بودند که با تعطیلی تمرینات مواجه شدند از این رو تمرینات اختصاصی بازیکنان را تماشا کردند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار