مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل گفت: نهج‌البلاغه تنها نهج ‌بلاغت و سخنوری نیست بلکه نهج روشنگری و طریقت راستین است که نسل جوان و نوجوان ما را از تحیر و سرگشتگی به سوی سعادت سوق می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ رحیم انوری امروز در مراسم افتتاح رسمی وب‌سایت بنیاد نهج‌البلاغه اظهار داشت: نهج‌البلاغه تنها نهج ‌بلاغت و سخنوری نیست بلکه نهج روشنگری و طریقت راستین است که نسل جوان و نوجوان ما را از تحیر و سرگشتگی به سویسعادت‌ سوق می‌دهد.

وی گفت: بنیاد نهج‌البلاغه نه تنها درصدد کاربردی کردن آن است بلکه تلاش می‌کند تا از این طریق الگو‌سازی کند تا روزی را شاهد باشیم که این کتاب ارزشمند وارد خانه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و فضای جامعه شود.

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل یادآور شد: این نهایت ظلم و اسباب شرمندگی است که جوان شیعی و ایرانی ما با کتاب نهج‌البلاغه غریب و بیگانه باشد در حالی که بسیاری از دانشمندان غربی تفکر و ایده‌های خود را از کتاب نهج‌البلاغه گرفته‌اند.

وی با اشاره به2 رویکرد تخصصی و آموزشی بنیاد در استان اردبیل عنوان کرد: در حوزه تحقیقات و پژوهش‌ها و فناوری‌های جدید اولین کار ما راه‌اندازی سایت مجازی بوده که در این زمینه کمک خیری را شاهد بودیم که تمام هزینه‌های راه‌اندازی این سایت را پرداخت کرده و امروز شاهد رونمایی از این سایت هستیم.

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل در ادامهاظهار داشت: تحقیقات ما در قالب چهار گروه تخصصی شامل کار گروه تربیتی، مدیریتی، روانشناسی و ... فعالیتش را آغاز کرده و با هیئت علمی قوی کارهاپیش می‌رود/س.

برچسب ها: اردبیل ، بنیاد ، نهج ، البلاغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.