نمایش شاد و موزیکال "ای کاش منم شیر بودم" به کارگردانی "محمدجواد قرآن کیش"، روز دوشنبه 18 شهریور ماه ساعت 19 ویژه کودکان، در فرهنگسرای معرفت اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی فرهنگسرای فردوس، سومین اجرای نمایش ویژه کودکان در برنامه ای با عنوان «یکی بود، یکی نبود» توسط فرهنگسرای معرفت در فصل تابستان، به نمایش موزیکال «ای کاش منم یک شیر بودم» اختصاص یافته است.

این نمایش توسط 3 بازیگر؛ یکی عروسکی و 2 بازیگر در قالب تن پوش اجرا می شود و داستان روباه بازیگوشی است که هر بار دوست دارد به جای یکی از حیوانان جنگل باشد.

یادآور می شود؛ هدف از اجرای این برنامه انتقال پیام های آموزنده و تربیتی با رویکردهای اجتماعی فرهنگی در قالب اجرای نمایش و در فضایی شاد و مفرح است.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در بلوار آیت الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر همت مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 44301444 تماس حاصل نمایند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است./ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار