عضو جامعه مدرسين با اشاره به تحولات اخير در سوريه با بيان اينكه بحران سوريه كاملاً ساختگي و از پيش تعيين شده است؛ گفت: استكبار و صهيونيست از جهات مختلف درصدد كسب منفعت براي خود عمل مي‌كنند.

"حجت‌الاسلام ابوالقاسم عليدوست" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعيت كنوني سوريه اظهار داشت: در حال حاضر وضعيت سوريه به ميدان امتحاني براي سنجش گفته‌هاي افراد مختلف تبديل شده و صداقت افراد در ادعاهاي خود به شرايط پيش آمده در اين كشور بستگي دارد.
 
وي با بيان اينكه بحران سوريه كاملاً ساختگي و از پيش تعيين شده است؛ گفت: استكبار و صهيونيست از جهات مختلف درصدد كسب منفعت براي خود عمل مي‌كنند.

اين عضو جامعه مدرسين راه‌حل اساسي براي حل بحران سوريه را كنترل مرزها عنوان و تصريح كرد: اخراج افرادي كه به صورت غير قانوني وارد سوريه شده‌اند و برگزاري انتخابات مشروع و همگام با موازين شناخته شده  جهان از جمله راه‌حل‌هايي است كه مي‌توان براي خاتمه دادن به اين بحران به آن اشاره كرد.

عليدوست در پايان خاطرنشان كرد: متأسفانه مواضع كشورهاي جنگ‌طلب عليه سوريه صرفاً سياسي است و به همين دليل است كه آنها دائماً به دنبال ايجاد تنش و آشوب در كشور سوريه اقدام مي‌كنند.

گفتني است كه سخنگوي وزارت خارجه آمريکا درباره هشدارهاي "ولاديمير پوتين" رئيس‌جمهور روسيه در خصوص حمله نظامي به سوريه گفته كه "اوباما" بر اين باور است اقدام نظامي عليه سوريه بخشي از راهبرد اين کشور و ديگر کشورها براي حل بحران سوريه است و آمريکا فقط بر اقدام نظامي تمرکز نکرده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار