راديو معارف به مناسبت ميلاد كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها ويژه برنامه هايي را روي آنتن مي‌برد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ همزمان با ميلاد با سعادت كريمه اهل بيت عليها سلام و سالروز گشايش راديو معارف، ويژه برنامه زنده «روي موج فضيلت» تقديم شنوندگان مي‌شود . در اين برنامه حجت الاسلام محمد لطفي نياسر مدير راديو معارف با حضور در برنامه به تبيين اهداف تاسيس راديو معارف، چشم انداز و افق پيش روي اين راديو، برنامه‌ريزي براي مهندسي پيام و ارائه الگوي سبك زندگي اسلامي- ايراني مبني بر منويات مقام معظم رهبري و ارائه گزارشي از تلاش‌هاي انجام شده در اين شبكه راديويي مي‌پردازد .  در بخش ديگر برنامه نيز با مديران سابق راديو معارف گفتگو خواهد شدضمن اينكه در بخش گزارشي برنامه ، علاوه بر ارتباط با گزارشگران، نظرات و توقعات مردمي در مورد اين راديوي ديني منعكس مي‌شود و به سوالات شنوندگان نيز در اين مورد پاسخ داده خواهد شد .
 
ويژه برنامه زنده «روي موج فضيلت» كاري از گروه معارف و جامعه به سردبير تهيه كنندگي ابوالفضل سليماني نيز در سالروز ميلاد حضرت معصومه (س) شنبه 16 شهريور 92 از ساعت 17:00 تقديم شنوندگان هميشه همراه راديو معارف خواهد شد .
 
به همت گروه‌هاي معارف و فقه، معارف و انديشه، معارف و ثقلين و همكاري آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها، برنامه‌هاي پرسمان  نيز از جوار بارگاه ملكوتي آن حضرت در شهر مقدس قم به صورت زنده تقديم شنوندگان صداي فضيلت و فطرت مي‌شود.
 
 شنوندگان و علاقمندان به برنامه‌هاي پرسمان تربيتي، پرسمان اعتقادي، پرسمان قرآني و پرسمان تاريخي مي‌توانند از يكشنبه 17 شهريور 92 ساعت 18:00 با حضور در صحن حضرت صاحب الزمان حرم كريمه اهل بيت سلام الله عليها علاوه بر طرح سوالات خود، شاهد اجراي زنده اين برنا‌مه‌ها باشند.
 
ويژه برنامه زنده «بانوي كرامت» نيز در اين روز تقديم شنوندگان صداي فضيلت و فطرت مي‌شود . در اين برنامه كارشناساني همچون سركار خانم‌ها خدابخشي، فرشته تختي و حاج احمدي به بررسي و تبيين جنبه‌هاي الگويي حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها براي نسل امروز به ويژه دختران جوان، دريافت سبك از عزت و جايگاه رفيع آن حضرت  و صفات برجسته ايشان از قبيل: عفت و حيا، معصوميت اكتسابي، علم آموزي و عالمه بودن، عبادت و بندگي خدا در جواني، عجين كردن علم و عبادت با حضور اجتماعي و موثر، ولايتمداري و ... مي‌پردازند.
 
 گزارش مردمي و ميان‌برنامه‌هاي شاد ويژه ميلاد از ديگر بخش‌هاي اين ويژه برنامه است.
 
گفتني است؛ ويژه برنامه «بانوي كرامت» كاري از گروه معارف و فقه به سردبير تهيه كنندگي اعظم ايراني و اجراي محبوبه شيرعلي شنبه 16 شهريور 92 از ساعت 9:00 صبح به مدت 120 دقيقه تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف مي شود. علاقمندان مي‌توانند راديو معارف را علاوه بر گيرنده‌هاي ديجيتالي (ست تاپ باكس) بر روي موج FM  رديف 96 مگاهرتز دريافت كنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار