عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب گفت: با افتتاحيه دانشکده هنر و معماري دانشگاه تهران جنوب در سال تحصيلي جديد در مقاطع تحصيلي کارشناس و کارشناسي ارشد دانشجو پذيرش مي‌شود.

دکتر ليلا کريمي فرد عضو گروه معماري دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: حدود 16 سال است که دانشگاه تهران جنوب در بخش دانشکده فني گروه معماري فعاليت مي‌کرد ولي اين گروه کم کم گسترش يافت و رشته‌هاي متعددي چون شهرسازي و طراحي لباس به آن افزوده شد.

وي افزود: از اين رو به فکر تاسيس دانشکده هنر و معماري افتاديم که کار اوليه آن حدود شش ماه پيش آغاز شد و دو ماه پيش نيز پروپزال آن ارائه شد و پس از صدور مجوز وزارت علوم دانشکده هنر و معماري دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب امروز چهارشنبه 13 شهريور ماه افتتاح شد.

اين استاد دانشگاه با بيان اينکه رشته هنر و معماري مورد پسند و علاقه مردم و جوانان است ادامه داد: با استفاده و بهره‌گيري از اساتيد بنام و برجسته هنري مي‌توانيم دانشجويان بيشتري را جذب رشته هنر و معماري کنيم.

عضو هئيت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب اظهار داشت: در هر ترم تحصيلي تقريبا 90 دانشجو در مقطع کارشناسي و 50 دانشجو در مقطع کارشناسي ارشد پذيرفته مي شود که تامين امکانات لازم از جمله نيازهاي دانشجويان رشته هنر و معماري است./ع2

برچسب ها: کارشناسی ، دانشگاه ، علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار