رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: با تلاش و همت جهادگران بسیج سازندگی 4 هزار و 600طرح عمرانی در مناطق محروم کشور اجرایی و عملیاتی شده است.

سردار مجید خراسانی امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت:‌ جهادگران با ورود به عرصه‌های مختلف در عمران و آبادانی مناطق محروم و روستایی جدیتی قابل توصیف داشتند به طوری که این جهادگران حتی در حادثه زلزله مناطقی از آذربایجان شرقی موفق شدند بیش از 2 هزار واحد مسکونی را به صورت فنی و انقلابی احداث کنند.

وی با تشریح برخی از برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های امسال سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: ما شاهد دستاوردهای بسیاری از جهادگران در دوره‌های مختلف بودیم که بسیج سازندگی در ماموریت جدید خود سعی کرده است از ظرفیت جوانان برای خودسازی و کمک به دولت در آبادانی و سازندگی کشور استفاده کند.

رئیس بسیج سازندگی کشور ورود هزاران دانشجو، طلبه جوان، فرهنگی و دانش‌آموز را به این عرصه یادآور شد و گفت:‌ جهادگران ما در این سال‌ها موفق شدند در دورترین مناطق بیش از 520 مسجد را احداث کرده و تحویل مردم دهند که این خود نشان می‌دهد نسل جدید انقلاب نسلی پویا و پر توان است.

خراسانی حضور بیش از 2 میلیون بسیجی را در اردوهای بسیج سازندگی یادآور شد و افزود: با لبیک به شعار اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری بسیجیان ما امسال تلاش می‌کنند تا به اجرای طرح‌های اقتصادی تاثیر‌گذار در روستاها کمک کنند.

وی حضور یک میلیون بسیجی را در اردوهای یک روزه تا یک ماهه بسیج سازندگی یادآور شد و ادامه داد:‌ بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ارودهای هجرت و جهادی با هدف غنی‌ سازی اوقات فراغت در کشور انجام می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی کشور در ادامه ابراز داشت:‌ در حال حاضر هیچ طرحی بر زمین مانده از سال گاذشته نداریم و بحث انجام طرحهای بسیج سازندگی بر اساس یک سال مالی مشخص است/س.

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرحهای ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.