خسروي با بيان اينکه لازم است وزارت راه و شهرسازي ديدگاه‌هاي خود را در خصوص بازار مسکن اعلام کند، گفت: موضع گيري‌هاي متفاوت در اين خصوص تنها موجب افزايش تنش در اين بازار و سينوسي شدن آن مي‌شود.

عليرضا خسروي نماينده مردم سمنان در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار اقتصادي  باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه سرمايه‌گذاري در صندوق‌هاي پس انداز مسکن، راهکارهاي مهم براي جذب نقدينگي و هم براي خانه دار شدن مردم است، و همچنين مي‌بايست وزارت راه و شهرسازي اقدام به اصلاح برخي از قوانين خود  کنند گفت: تعيين تکليف خانه‌هاي خالي يکي از مسائلي است که نياز به شفاف سازي دارد.
خسروي به ساماندهي بنگاه‌هاي معاملاتي اشاره کرد و گفت: اگر اين بنگاه‌ها به مقدار حق الزحمه خود درآمد داشته باشند، اشکالي وارد نيست اما هم اکنون شرايط به گونه‌اي است که هر چه معامله بزرگ‌تر باشد به همان ميزان درآمدشان بيشتر است.
عضو کميسيون عمران مجلس با اشاره به اصلاح قانون پيش فروش مسکن تصريح کرد: يکي از راه‌هاي خانه‌دار شدن مردم با سرمايه اندک اصلاح اين قانون در قالب يک لايحه و افزايش اطمينان نسبت به نحوه پيش فروش هاست.

عضو کميسيون عمران مجلس افزود: لازم است وزارت راه و شهرسازي هر چه سريع‌تر سياست هاي خود را نسبت به مسکن مهر، صنعت سازي و نحوه تامين 2 ميليون واحد مسکوني در سال اعلام  کند و سياست يک نواختي را در اين زمينه اتخاذ نمايد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: مسکن ، سیاست ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار