استاندار خراسان رضوی گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان مهر 10 هزار واحد مسکن مهر دیگر به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسین فروزان مهر در جلسه ی شورای مسکن استان اظهار داشت: رشد پیشرفت 40 درصدی پروژه های مسکن مهر در 10 ماه گذشته حاصل همکاری و تلاش مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی استان است که با حفظ این روند تا پایان سال جاری به اهداف از پیش تعیین شده در اتمام و تحویل 120 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان دست خواهیم یافت.

وی با بیان این که هم اکنون 40 هزار واحد مسکن شهری و دو هزار واحد مسکن روستایی آماده تحویل به متقاضیان است و تا پایان مهر این رقم به 52 هزار واحد افزایش خواهد یافت، افزود: از دستگاه های خدمات رسان انتظار می رود تا نسبت به ارایه ی خدمات زیرساختی و اجرای پروژه های روبنایی همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی تحقق این مهم را مستلزم همراهی بانک های استان و اداراتی چون ثبت اسناد و املاک، تامین اجتماعی و مالیاتی دانست و گفت: باید شرایط برای تحویل به موقع مسکن مهر به متقاضیان در سطح استان فراهم شود.

فروزان مهر با تاکید بر نظارت عالیه بر نحوه ی اجرای پروژه های مسکن مهر در سطح استان، از سازمان نظام مهندسی به دلیل استقرار بیش از پنج هزار ناظر فنی و مقیم و نظارت دقیق بر عملکرد مجریان این پروژه ها تقدیر کرد و گفت: تنها کیفیت سه درصد از پروژه های مسکن مهر استان ضعیف برآورد شده که این دستاورد حاصل نظارت مستمر ناظران مقیم و کارشناسان دفتر فنی می باشد.

فروزان مهر با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی به مردم درخصوص اقدامات صورت گرفته در پروژه های مسکن مهر و تلاش تمامی دستگاه های اجرایی برای ارتقای سطح کیفی اجرای آن ها، خاطر نشان کرد: شفاف سازی فعالیت های انجام شده منجر به افزایش همراهی مردم و تعامل سازنده ی آنان با خدمت گزاران خود خواهد بود.

محمدحسن واحدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی 120 هزار واحد مسکن مهر استان در حال اجراست که برای اجرای خدمات زیربنایی 112 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن 90 میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است.

گفتنی ست در ابتدای این جلسه مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، رییس سازمان نظام مهندسی استان و مدیران شرکت های خدمات رسان گزارشی از آخرین اقدامات خود در حوزه ی مسکن مهر به جلسه ارایه کردند.


برچسب ها: استاندار ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.