معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: برپایی نمایشگاه در کشورهای هدف صادرات برای شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود استان در توسعه صادرات بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حامد عاملی دیروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان اردبیل بر عملیاتی نمودن برنامه حوزه تجارت خارجی استان جهت توسعه صادرات غیرنفتی تاکید کرد.

وی گفت: یکی از راه‌های توسعه اقتصادی استان برپایی نمایشگاه در کشورهای هدف صادراتی برای شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت موجود استان است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: با رعایت ملاحظات قانونی می‌توان زمینه و بستر توسعه صادرات و اقتصاد را در استان فراهم آورد چرا که این استان در تمام حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، صنعت و کشاورزی توانمندی صادرات محصولات متنوع و پرحجم را دارد.

عاملی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها در کشورهای هدف صادراتی موجبات رشد و توسعه صادرات غیرنفتی، اشتغال پایدار و معرفی کالاهای تولیدی و همچنین توسعه روابط تجارت خارجی استان اردبیل را فراهم می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: برای افزایش صادرات باید کیفیت را ارتقا دهیم و اگر در توسعه صادرات موفق عمل کنیم و در بازارهای کشورهای دیگر سهم بزرگی داشته باشیم، بایستی در ارتقای کیفیت تولیدات تلاش مضاعفی از خود نشان دهیم/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.