مدیر‌عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تعداد 168 طرح به ارزش بیش از 301 میلیارد ریال در دست بررسی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و بانک سپه قرار دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، احمد بهیاری صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی کارگروه توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تعداد یک‌هزار و 82 طرح از محل اعتبارات سال 90 تاکنون به بانک سپه معرفی شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر 515 میلیارد ریال بابت این طرح‌ها هزینه شده است.

مدیر‌عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تعداد 693 طرح از یک‌هزار و 82 طرح معرفی شده به بانک سپه برگشت داده شده است که معادل 162 میلیارد ریال است.

بهیاری تصریح کرد: تعداد 168 طرح به ارزش بیش از 301 میلیارد ریال در دست بررسی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و بانک سپه قرار دارد.

معرفی 246 طرح کشاورزی به بانک سپه

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی در این جلسه اظهار داشت: طی جلسه قبل، کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان تعداد 246 طرح با مبلغ 67 میلیارد ریال معرفی شده است که 67 طرح با مبلغ 20 میلیارد ریال انعقاد قرداد شده است.

علی‌محمد رمضانی عنوان کرد: همچنین در این جلسه تعداد 296 طرح با مبلغ بیش از 130 میلیارد ریال مصوب شده که 91 طرح با مبلغ 25 میلیارد ریال پرداخت شده است.
برچسب ها: بیرجند ، کشاورزی ، صندوق ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.