معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، از برگزاری جشنواره منطقه ای ابداعات و اختراعات در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نادر اسدی گفت: در جهت حمایت از اساتید و دانشجویان خلاق، نخبه و فعال در حوزه اختراعات و ابتکارات اولین جشنواره ابداعات و اختراعات واحدهای دانشگاه آزاداسلامی منطقه 13 همراه با نمایشگاه اختراعات در جهت معرفی توانمندی های اساتید و دانشجویان در آبانماه سالجاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می شود.

وی، گفت: این نمایشگاه که به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری و باشگاه پژوهشگران واحد اهر برگزار می شود با پیگیری ریاست دانشگاه در جهت شکوفایی خلاقیت های دانشجویان با استعداد که موفق به ثبت اختراع شده اند می توانند ضمن ارائه اختراعات و ابتکارات خود دراین نمایشگاه طرح ها و ابتکاراتی که دارای توجیه اقتصادی و تبدیل به فناوری و تولید انبوه باشد دانشگاه در سرمایه گذاری و تولید آنها حمایت می کند.

وی، افزود: بزودی سامانه ثبت نام علاقه مندان شرکت دراین جشنواره راه اندازی و در سایت رسمی دانشگاه نیز بصورت لینگ در اختیار متقاضیان ثبت نام دراین جشنواره خواهد بود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد اهر نیز از عضویت 208 نفر از اساتید و دانشجویان این دانشگاه در باشگاه پژوهشگران جوان واحد خبر داد.

مهندس حسن آبسالان گفت: هم اکنون 9 نفر از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان واحد اهر عضو استعدادهای درخشان باشگاه مرکزی هستند که این امر نشان از فعالیت های علمی پژوهشی آنها می باشد.

وی، گفت: در سال 92 بیش از بیست مقاله اعضای باشگاه در مجلات معتبر علمی در قالب ISI و ISC و علمی پژوهشی چاپ شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.