معاون امور تعاون وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی گفت: اقتصاد تعاونی اقتصادی اعتدالی است که رویکردی انسانی و اخلاقی را در فعالیتهای اقتصادی دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران غلام حسین حسینی نیا در هشتمین جشنواره تعاونی های برتر گفت: نهضت تعاون در مقابل سایر نهضتهای اقتصادی از جمله نظام سوسیالیستی پا به عرصه وجود گذاشت به طوری که فردگرایی را نفی و با پذیرش اصل رقابت پذیری منافع خود را در غالب منافع جمع می بیند.

وی در ادامه بااشاره به روی کار آمدن دولت اعتدالی تدبیر و امید اظهار داشت: اقتصاد تعاونی نیز اقتصادی اعتدالی است که با رویکردی انسانی اخلاقی فعالیتهای اقتصادی را دنبال می کند.
وی در ادامه به برگزاری هشتمین جشنواره تعاونی های برتر نیز اشاره و افزود: در جشنواره امسال 9 هزار و 500 تعاونی در سامانه این جشنواره ثبت نام کردند که پس از برگزاری های میدانی 21 تعاونی در سطح ملی انتخاب شدند.
حسینی نیا تصریح کرد بیشترین متقاضی شرکت در این جشنواره از استان خراسان رضوی با 1 هزار و 731 تعاونی و کمترین تعداد نیز مربوط به استان قم با 34 تعاونی بوده است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: که در طول برگزاری این جشنواره بیش از 350 نفر از دست اندر کاران و کارشناسان حوزه تعاون با برگزاری بیش 150 جلسه دست اندر کار برگزاری این همایش بوده اند.  

گفتنی است در این جشنواره علاوه بر 21 تعاونی برتر از 18 تعاونی دیگر که دارای موفقیت در یک یا چند شاخه بودنده اند نیز قدردانی به عمل آمد.
برچسب ها: کارآمد ، تعاون ، متقاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار