رئيس مركز اسناد انقلاب اسلامي با بيان اينكه نبايد به عقب‌نشيني فعلي امريكا دل خوش كنيم، گفت: آمريكايي‌ها در مجموع به دنبال انتقام‌گيري از "بشار‌اسد" هستند بنابراين اگر حمله نظامي هم نكنند از طريق حمايت از تروريست‌هاي سوريه انتقام خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان نماينده تهران در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عقب‌نشيني امريكا در خصوص اقدام نظامي عليه سوريه گفت: نبايد به عقب‌نشيني فعلي امريكا دل خوش كنيم.

وي افزود: امريكايي‌ها در مجموع به دنبال انتقام‌گيري از "بشار‌اسد" رئيس جمهور سوريه هستند بنابراين اگر حمله نظامي هم نكنند از طريق حمايت از تروريست‌هاي سوريه انتقام خواهند گرفت.

رئيس مركز اسناد انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: آمريكا همواره سياست دوگانه داشته و اعتباري به حرف‌هاي آنها نيست.

اضافه مي‌شود، در پي شكست‌هاي مكرر تروريست‌هاي سوريه و همچنين پاكسازي شهرهاي مختلف اين كشور از لوث تروريست‌ها توسط ارتش سوريه، آمريكا و هم‌پيمانان غربي و منطقه‌اي‌اش با تحريك رژيم منحوس صهيونيستي بحث اقدام نظامي عليه سوريه را مطرح كرده و رسانه‌هاي وابسته اين كشورها عمليات سنگين رواني و تبليغاتي را آغاز كردند.

در حالي كه زمان حمله به سوريه توسط آمريكا، انگليس و فرانسه با درا اختيار داشتن ابزارهاي منطقه‌اي تعيين شده بود اما باراك اوباما در يك نشست خبري در يك اقدامي بي‌نظير و قابل تامل توپ حمله نظامي به سوريه را به زمين كنگره ايلات متحده آمريكا انداخت.

ناگفته نماند نمايندگان گنگره آمريكا در تعطلات تابستانه به سر مي‌برند و تا حدود سه هفته عجله‌اي براي بررسي اين موضوع نخواهند داشت.
 انتهاي‌ پيام/
برچسب ها: سوریه ، امریکا ، بشار ، حمله ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار