مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:کدام پایگاه‌های نظامی اسراییل در تیر رس سوریه قرار دارند؟ + مختصات پايگاه‌ها و.... است


مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

کدام پایگاه‌های نظامی اسراییل در تیر رس سوریه قرار دارند؟ + مختصات پايگاه‌ها


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/11/1490970_349.jpg
 ارتش سوریه با موشک‌هایی که در اختیار دارد، می‌تواند بسیاری از اهداف نظامی مانند کارخانه‌های اسلحه‌سازی، مخازن آمونیاک، پایگاه‌های هوایی و راکتورهای هسته‌ای رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دهد.


نخستين نشست رسمی وزير كشور با اعضاي كميسيون امنيت ملي‌ سه‌شنبه برگزار مي‌شود سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي از برگزاي نخستين نشست رسمي وزير كشور با اعضاي اين كميسيون در روز سه‌شنبه هفته جاري خبر داد.


تشکيل کميته بررسي خسارات کودتاي 28 مرداد در مجلس

 عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: كميته بررسي کودتاي 28 مرداد موظف است ظرف مدت شش ماه پرونده را بررسي كرده و در طول اين مدت سه مرتبه به مجلس گزارش دهد كه چه پيشرفت‌هايي در اين زمينه حاصل شده تا بتوانيم بعد از تكميل پرونده از طريق مراجع ذي‌صلاح اين پرونده را پيگيري كنيم.


دوستان سوريه از تمام ظرفيت‌هاي بين‌المللي و محلي خود براي رفع بحران اين كشور استفاده كنند

 نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حوادث اخير سوريه گفت: دوستان سوريه از تمام ظرفيت‌هاي بين‌المللي و محلي خود براي رفع بحران اين كشور استفاده كنند.


مراسم بدرقه پيکر شهدای تازه تفحص‌ شده در حال برگزاری است

در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) آيين بدرقه کاروان شهدای دوران دفاع مقدس با حضور عزاداران تهراني در حال برگزاری است.


اِعمال محدوديت براي احزاب داراي مجوز قانوني معنا ندارد

 سخنگوي حزب آبادگران جوان با انتقاد از قائل شدن محدوديت‌ها و ممنوعيت‌ها براي فعاليت‌هاي قانوني و مشروع احزاب گفت: اِعمال محدوديت براي احزاب پس از صدور مجوز از سوي وزارت کشور معنا و مفهومي ندارد.


هدف از حمله به سوريه ایجاد امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی است

يك كارشناس سياست خارجي گفت: موضوع سرنگونی دولت بشار اسد برای آمریکا مطرح نیست، بلکه هدف آن‌ها از بین بردن ایستگاه‌های موشکی و در نهايت نیروی هوایی این کشور است تا بتوانند امنیت پایداری را برای رژیم صهیونیستی رقم بزنند.


ادغام دو طرح "الزام حمایت دولت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها" و "طرح مبارزه با آلودگي هوا" در مجلس

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از ادغام و بررسي دو طرح الزام حمایت دولت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها" و طرح "مبارزه با آلودگي هوا" در کميته محيط زيست این کمیسیون خبر داد.


آمریکا برای اعاده حیثیت وارد جنگ با سوریه شده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تاكنون حركت آمريكا در اعلام جنگ عليه سوريه بلوف سياسي بوده و آن‌ها مي‌خواهند با اين عمل خود و همچنين تحت فشار قرار دادن سوريه و كشورهاي همسوي آن از روسيه امتياز بگيرند.


لیست مراکز پاسخگویی تلفنی به سؤالات شرعی

 پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، فهرستی از مراکز پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم از طریق تلفن را منتشر کرد.


دود جنگ آمريکا علیه سوريه به چشم صهيونيست‌ها مي‌رود

اگر آمريكا خودش را درگير جنگ با سوريه كند، اين احتمال وجود دارد كه رژيم صهيونيستي به شدت از سوي دولت سوريه و مدافعانش مورد تهاجم قرار گيرد.


شهید "حاج بصیر" نماد مظلومیت رزمندگان شجاع شمال کشور

 شهيد حاج حسين بصير از جانشينی گروهان، مسئوليتش را در لشکر ۲۵ کربلا شروع کرد تا به فرماندهی تيپ يکم رسيد و در عمليات کربلای ۱۰ به قائم مقامی لشکر منصوب شد و سرانجام حاج بصير منتظر در شامگاه دوم ارديبهشت سال ۱۳۶۶ در عمليات کربلای ۱۰ از قله‌های ماووت عراق به اوج آسمان پر کشيد.


شرايط مطلوب اقتصادي نيازمند همت عالي و ديپلماسي فعال است

عضو ارشد حزب اسلامي کار با بيان اينکه تحقق حماسه اقتصادي از وضع موجود تا وضع مطلوب همت عالي و عمومي مي‌طلبد، گفت: نقش ديپلماسي فعال و بين‌المللي توام با تدبير در به وجود آوردن شرايط مطلوب قابل انكار نيست.


حمایت از سوریه وظیفه دینی و اعتقادی ماست

 یک مداح اهل بیت با تاکید بر اینکه حمایت از سوریه وظیفه دینی و اعتقادی ماست در خصوص برنامه تجمع مدافعان حرم گفت: این برنامه در جهت اعلام آمادگی ما بوده و مصداق تعظیم شعائر است که ان شالله این مراسم ادامه خواهد یافت.


جنایات سلفی‌ها به دلیل فراموش کردن انسانیت است

 معاون اول قوه قضاییه گفت: ابزار شناخت انسان، چشم، گوش و دل اوست و اگر کسی این ابزار را با خاموش کردن نور درونی خود تعطیل کند علاوه بر فراموش کردن خدا خود را نیز فراموش می کند که جنایات سلفی‌ها به واسطه همین فراموش کردن انسانیت خویش است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار