سخنگوي حزب آبادگران جوان با انتقاد از قائل شدن محدوديت‌ها و ممنوعيت‌ها براي فعاليت‌هاي قانوني و مشروع احزاب گفت: اِعمال محدوديت براي احزاب پس از صدور مجوز از سوي وزارت کشور معنا و مفهومي ندارد.

"بيت‌الله بدرلو" سخنگوي حزب آبادگران جوان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اصول 26 و 27 قانون اساسي مبني بر آزادي احزاب گفت: بسترسازي و فرصتي كه در قانون اساسي براي فعاليت احزاب در نظر گرفته شده است، بايد در محيط واقعي سياسي كشور تبلور يابد.

وي با انتقاد از قائل شدن محدوديت‌ها و ممنوعيت‌ها براي فعاليت‌هاي قانوني و مشروع احزاب اظهار داشت: اِعمال محدوديت براي احزاب پس از صدور مجوز از سوي وزارت کشور معنا و مفهومي ندارد.

سخنگوي حزب آبادگران جوان ادامه داد: متاسفانه در كشور ما، بحث تحزب و تحزب‌گرايي از سوي برخي سياسيون بعنوان موردي منفي تلقي مي‌شود، در صورتي‌كه بايد خلاف اين عمل شود.

بدرلو افزود: به منظور پر رنگ شدن نقش احزاب در كاركردهاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي بايد محدوديت‌هايي كه مربوط به ساختارهاي فرهنگي و حاكميتي است، برداشته شود.

 سخنگوي حزب آبادگران جوان در پايان خاطرنشان كرد: تحزب‌گرايي يك موضوع اثبات شده در دنياي سياسي امروز است و برخي كشورها، پيشرفت و تحول خود را مرهون و مديون عملكرد احزاب قوي هستند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بدرلو ، احزاب ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار