رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: خانه احزاب يک نهاد عام محسوب مي‌شود که تمامی جریانات سیاسی شناسنامه‌دار اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا بايد برای احیای خانه احزاب گام بردارند.

علی‌اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با احیای مجدد خانه احزاب اظهار داشت: اگر قراربر فعاليت مجدد خانه احزاب باشد به طور حتم در این مسیر کمک و قاطعانه از احیای آن استقبال می‌کنیم.

رئیس دوره شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تاکيد بر ضرورت گردهمايي احزاب کشور در جهت فعاليت خانه احزاب بيان کرد: داشت: باتوجه به روي کار آمدن دولت جدید و شرایط سیاسی کنونی؛ احزاب کشور بايد برای سامان يافتن احزاب به آسيب شناسي بپردازند که اکنون  در حال رایزنی و مذاکرات در اينباره هستیم .

احمدي گفت: خانه احزاب يک نهاد عام محسوب مي‌شود که تمامی جریانات سیاسی شناسنامه دار اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا برای احیای خانه احزاب بايد گام بردارند.

احمدی با اشاره به جلسه این هفته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، خاطرنشان کرد: جلسه شوراي مرکزي حول محور بازنگری آیین نامه برگزار شد که به احتمال زیاد این موضوع در جلسات آتي نیز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: احیای ، مجدد ، خانه ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار