عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اقدام نظامی در سوریه به ضرر آمریکا و همپیمانانش تمام خواهد شد، گفت: ملت‌های بیدار در برابر حمله به سوریه سکوت نمی‌کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی طاهری خرم آبادی" ضمن محکومیت تهدید حمله نظامی علیه سوریه؛ به پشت پرده این مسئله اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکایی‌ها پس از سرنگونی حکومت‌های مصر، لیبی و تونس در جریان بیداری اسلامی، متوجه شدند ممکن است منطقه از دست آنها خارج شود و به همین دلیل برنامه‌ریزی کردند تا طرح خاورمیانه جدید را کلید بزنند.
 
وی با بیان این که آمریکا برای دست یافتن به اهداف خود با تامین سلاح و منابع مالی، سلفی‌ها را برای جنگ با سوریه مجهز کرد، تصریح کرد: استکبار در گام دیگری برخی از مرتجعین عرب منطقه را دچار ترس و واهمه از تغییر حکومت کرد تا آنها نیز برای ایفای نقش در جنگ سوریه مجاب شوند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که سوریه به عنوان مهم‌ترین کشوری که از موقعیت استراتژیکی خاصی برخوردار است، برای فتنه‌انگیزی و تغییر معادلات در منطقه انتخاب شد، خاطرنشان کرد: سوریه به دلیل اینکه هم جوار کشورهای فلسطین اشغالی، لبنان و ترکیه قرار دارد از اهمیت جغرافیای خاصی برخوردار است.
 
حجت الاسلام و المسلمین طاهری خرم آبادی با بیان این که سلفی‌ها با حمایت آمریکا و غرب دست به انواع جنایت‌های وحشیانه در سوریه زده‌اند، تصریح کرد: پس از شکست‌های متوالی سلفی‌ها، دولت سوریه با قدرت و پشتیبانی مردمی، این بحران را مدیریت کرد.
 
وی با اشاره به این که دشمنان به دنبال تصویب اقدام پرواز ممنوع و حمله نظامی به سوریه هستند تا به اهداف خود دست یابند، یادآور شد: آنان استفاده از سلاح شیمیایی توسط دولت سوریه را بهانه کرده اند تا حمله نظامی خود را توجیه کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین طاهری خرم آبادی با تاکید بر اینکه اقدام نظامی در سوریه به ضرر آمریکا و همپیمانانش تمام خواهد شد، تصریح کرد: آتش جنگ در سوریه دامن آن ها را خواهد گرفت و در مراحل بعد امنیت رژیم صهیونیستی را به مخاطره خواهد انداخت؛ چرا که ملت‌های بیدار، در برابر اقدام نظامی علیه سوریه سکوت نخواهند کرد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در پايان با اشاره به لزوم اتحاد و همبستگی امت اسلام در برابر اقدامات استکبار جهانی به سردمداری آمریکا، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با وجود برخی اختلافات، متحد و یکپارچه شوند  تا آمریکا ورژیم صهیونیستی در اهداف شوم خود به توفیقی دست پیدا نکنند.
 
منبع: حوزه نيوز

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار