اگر آمريكا خودش را درگير جنگ با سوريه كند، اين احتمال وجود دارد كه رژيم صهيونيستي به شدت از سوي دولت سوريه و مدافعانش مورد تهاجم قرار گيرد.

"مهدي اميدي" استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تهديد نظامي آمريکا عليه سوريه در راستاي برآورده شدن منافع رژيم صهيونيستي اظهار داشت: جريان مقاومت براي مهار قدرت‌‌طلبي‌هاي روز افزون رژيم غاصب صهيونيستي به وجود آمده و در تلاش است تا سياست‌هاي ضد اسلامي دولت نامشروع اسرائيل در منطقه را نقش برآب کند.
 
اين استاد دانشگاه ادامه داد: صهيونيست‌ها سعي دارند با مقاعد کردن دولت آمريكا براي ورود به جنگ با سوريه دولت سوريه را سرنگون کنند تا بتواند از اين طريق سوريه را به عنوان حلقه واسط گروه‌هاي مقاومت قطع كنند.
 
اميدي به جنگ 22 و 33 روزه لبنان اشاره كرد و گفت: رژيم غاصب صهيونيستي خود را در تقابل نيروهاي مقاومت مي‌داند و همين مسئله  اين رژيم را  تحت‌فشار قرار داده و امنيت را از او سلب مي‌كند.
 
وي اضافه كرد: رژيم جعلي صهيونيستي بهترين راه براي برون‌رفت از بحران خود را در از بين رفتن دولت سوريه مي‌داند و از اين رو دولت‌هاي ديگر را به جنگ افروزي ترغيب مي‌کند.
 
اميدي ادامه داد: اگر آمريكا به دخالت در امور منطقه ادامه دهد، نفرت مردم روز به روز نسبت به اين كشور  بيشتر مي‌شود، بنابراين براي استمرار حركت‌هاي سياسي، اقتصادي و امنيتشان در خاورميانه و آسياي غربي با مشكل جدي مواجه مي‌شوند.
 
اين استاد دانشگاه در پايان با تاكيد بر اينكه دولت‌مردان آمريكا نبايد در سوريه دخالت كنند، خاطرنشان كرد:  اگر آمريكا خودش را درگير جنگ كند، اين احتمال وجود دارد كه رژيم صهيونيستي  به شدت از سوي دولت سوريه و مدافعانش  مورد تهاجم قرار گيرد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: امریکا ، سوریه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار