سرپرست هیئت قایقرانی مازندران از حضور 9 ملی پوش مازندرانی در اردوی تیم ملی مردان و زنان کشورمان خبر داد.

 

وکیلیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری  گفت: تیم ملی قایقرانی که برای شرکت در رقابتهای جهانی و آسیایی خود را آماده می کند، کادرفنی در پنجمین مرحله از اردو قایقرانان برتر کشور را به اردو دعوت کرد.

وی با اشاره به حضور ملی پوشان در اردوی تیم های ملی کانوپولو، کایاک و آب های آرام تصریح کرد: فرزین اسدی، پژمان اسدی، محمد حمزه نتاج، امین بوداغی، سعید چاره جو و علی اصغری، شیما جباری، جمیله طهماسبی و تکتم آخوندزاده به عنوان 9 ملی پوش زن و مرد مازندرانی در این اردو هستند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران در ادامه با از حضور دو مربی مازندرانی در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: حسین ملکی و مسعود خدایاری به عنوان دو مربی با تجربه مازندرانی در کادرفنی تیم ملی حضور دارند.

وکیلیان با اشاره به برگزاری اردو آمادگی تیم ملی قایقرانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران تصریح کرد: ملی پوشان مازندرانی در اردو از بهترین های کشور محسوب می شوند.

وی همچنین از حضور مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان مازندران در اردوی تیم ملی قایقرانی خبر داد و گفت: برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر ملی پوشان به ویژه قایقرانان مازندرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان به اتفاق رئیس فدراسیون قایقرانی در اردوی تیم ملی حاضر می شوند/س
برچسب ها: اردو ، قایقرانی ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.