یکی از جذابیت های دربی پایتخت برای فوتبالدوستان کشورمان، کری خوانی هایی است که پیش از این بازی میان مدیران، مربیان، بازیکنان و حتی تماشاگران به تیم رد و بدل می شود و روي بازي ها تأثير مي گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی درست پس از پیروزی برابر فولاد، در رختکن به بازیکنانش گوشزد کرد که مراقب مصاحبه هایشان در طول هفته جاری باشند.

بر اساس منابع غیر رسمی نزدیک به باشگاه پرسپولیس، سرمربی سرخ ها به بازیکنانش هشدار داد که در هیجان پیروزی برابر صدرنشین لیگ برتر، مصاحبه های نیش دار انجام ندهند و در حد نرمال برای آبی ها کری بخوانند تا مبادا با بیان کردن مسائلی که خارج از توانشان برای انجام دادن است، نزد هواداران شرمنده شوند.

**پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی؛
عالیشاه جریمه می شود!

پیش از جدال هفته هفتم پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی نزدیکان به باشگاه پرسپولیس خبر داده بودند که کادر فنی سرخ هاجلسه ای خصوصی با تنها بازیکن 2 اخطاری تیمشان برگزار کرده اند و او را در جریان اهمیت جدال با استقلال و عدم دریافت کارت زرد برابر فولاد قرار داده اند.

هر چند پرسپولیسی ها به عالیشاه هشدار داده بودند که برابر فولاد بیشتر مراقب حرکات و رفتارهای خود باشد تا مبادا از داور کارت زرد بگیرد و برای دربی 3 اخطاره شود، اما بر خلاف انتظار، این بازیکن با کارت قرمز داور مواجه شد تا غایب دربی لقب بگیرد. با توجه به اینکه دایی روی وي برای جدال با استقلال حساب باز کرده بود و این اخراج به ضرر پرسپولیس تمام می شود قرار است پس از بازی برابر استقلال کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه دهد و موضوع اخراج عالیشاه هم یکی از مواردی است که پیگیری می شود و به احتمال زیاد جرایم نقدی برای او به همراه خواهد داشت.

**خبری از اردوی آبی، سوژه سرخ ها؛
پرسپولیسی ها پیگیر حاشیه های استقلال!

همیشه هفته ما قبل دربی در کشورمان جزو پر سر و صداترین و پرخبرترین روزهای فوتبال محسوب می شود و میل و رغبت هواداران 2 تیم به آگاهی از ریزترین اخبار تیم محبوبشان باعث می شود که تمام مسائلی مربوط به این 2 تیم در رسانه های خبری درج شود و البته گاهی این خبرها برای تیم ها حاشیه هم ایجاد می کند.

خبر اتفاقات حاشیه ای در تمرین استقلال خیلی زود به گوش بازیکنان پرسپولیس رسید و لبخند رضایت را بر لبان آنها نشاند. سرخ ها که شنیده بودند بین عمراه زاده و امیر قلعه نویی بگو و مگوی رخ داده  است به دنبال صحت و سقم این موضوع بودند و از خبرنگاران پیرامون این اتفاق سؤال می کردند. پرسپولیسی ها معتقد بودند که اگر این خبر صحت داشته باشد می تواند راه را برای پیروزی آنها در دربی 77 باز کند چراکه حاشیه ها توان این تیم را خواهد گرفت./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار