اخبار جام باشگاههای آسیا از حضور 9 تیم در این دوره از مسابقات حکایت دارند اما در این میان اخبار خوبی از باشگاه فولاد ماهان اصفهان نماینده ایران در این مسابقات به گوش نمی رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جام باشگاههای بسکتبال آسیا امسال تعداد شرکت کننده های بیشتری نسبت به دوره قبل داشته و تا به حال حضور 9 تیم در این مسابقات به گوش می خورد.

تیمهای فولاد ماهان اصفهان، الجیش سوریه، نماینده هند، الریان قطر، آستانا تایگرز قزاقستان، نماینده مغولستان و فیلیپین، دهوک عراق و ASU اردن تیمهایی هستند که در این جام شرکت خواهند داشت.

اما شنیده ها از داخل باشگاه فولاد ماهان حکایت از اوضاع بد تیم در آستانه سفر به آسیا دارد و حتی بازیکنان کمکی به سختی و با صحبتهای مسئولان فدراسیون حاضر به همراهی ماهان شدند.
در حالی که با توجه به وضعیت باشگاه ماهان، حضور تنها نماینده بسکتبال استان اصفهان در بازیهای فصل آینده سوپرلیگ بسکتبال بعید به نظر می رسد کادرفنی تیم تلاش زیادی برای نگه داشتن تیم تا جام باشگاه ها دارند که با تمام این اوصاف حتی شایعاتی مبنی بر جایگزینی تیم پتروشیمی به جای ماهان هم در جام باشگاهها شنیده می شود.

تیم پتروشیمی براساس صحبتهای مهران حاتمی سرمربی این تیم از هفته قبل تمرینات خود را شروع کرده است.

بازیکنان خارجی سایر تیمهای جام باشگاهها

تیم دهوک نماینده عراق در جام باشگاهها با "رونی تیلور" گارد 32 ساله آمریکایی به توافق رسیده و هارولد جمیسون سنتر آمریکایی تیم بیجه لبنان را هم به خدمت گرفت.

تیم ‌ASU اردن هم کوینسی دابی را جذب کرده و وصام السوس گارد رأس تیم ملی اردن هم در این تیم حضور دارد.

از طرفی زید عباس و سم داگلاس دو ستاره لبنان برای چندمین سال پیاپی به لیگ چین رفتند.
برچسب ها: فولاد ، ماهان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار