نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس گفت: رایزنی ‏هایی با رئیس جمهور و وزیران مختلف شوده و تمامی سعی خود را می‏ کنیم تا کمبودهای اخیر جبران شود.

حمید رضا مشهدی ‏عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: نداشتن نماینده در مجلس در چند ماه گذشته، باعث شد تا دماوند و فیروزکوه و رودهن از نفت 140 دلاری دولت‏ های نهم و دهم سهمی نبرند.

وی ادامه داد: بیشتر شهرستان ‏های همسایه، حداقل سه سفر استانی اعضای هیئت دولت با پروژه‏ های عظیم و تخصیص بودجه‏ های آنچنانی داشتند.

مشهدی ‏عباسی افزود: ما تنها یک سفر آن هم نه کامل در اوایل دولت نهم داشتیم و دیگر هیچ سفری به این شهرستان ‏ها صورت نگرفت.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: درباره احداث کمربندی دماوند نامه ‏ای به وزیر راه و شهرسازی نوشته ‏ایم و قبل از دریافت رأی اعتمادشان در مجلس نیز مسائل و مشکلات شهرستان دماوند را مطرح کردیم که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: باید با مسئولان شهرستان دماوند نشست‏ هایی داشته باشیم تا ببینیم چگونه می‏ توانیم بدون تخریب محیط زیست و منابع طبیعی، جاده کمربندی دماوند را از رودهن احداث کنیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی همچنین بار دیگر به مسئله ادعای مالکیت نماینده آمل نسبت به منطقه امامزاده هاشم (ع) دماوند اشاره کرد و افزود: با پیگیری و شکایت‏ هایی که انجام داده‏ایم، نخواهیم گذاشت این اتفاق بیفتد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.