دبير تشكيلات انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شيراز گفت: تمام تلاش عربستان اين است كه حلقه استقامت ملت سوريه را تنگ‌تر كرده و دولت اين كشور را از بين ببرد.

"رضا نجابت" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حمايت عربستان از حمله احتمالي آمريكا به سوريه اظهار داشت:  دولت آل سعود  همواره  نگران سقوط دولت‌هاي دست‌نشانده عربي در منطقه است و همچنين تلاش مي‌كند انقلاب مصر را به نفع خود مصادره كند.
 
 وي ادامه داد: حمايت‌هاي مالي گسترده عربستان از ارتش اين كشور خود گواه اين ادعا است و هم‌اكنون نيز در صدد است با فشار بر سوريه مقاومت اين كشور را مهار كند.
 
نجابت با بيان اينكه نفس عمل مقاومت الگويي براي ساير ملت‌ها است، تصريح كرد: ايستادگي مردم سوريه پسنديده است چرا كه آنها پيروز اين تحولات هستند و آنچه كه ساخته مي‌شود ملت بيدار سوريه است، بنابراين دولت‌هاي ديگر مي توانند از اين استقامت عليه دولت‌هاي دست نشانده مزدور درس بگيرند.
 
وي در پايان با بيان اينكه تمام تلاش عربستان اين است كه حلقه استقامت ملت سوريه را تنگ‌تر كرده و دولت اين كشور را از بين ببرد، خاطرنشان كرد: تمام اين برنامه‌ها درون نقشه بزرگ‌تري موسوم به خاورميانه جديد قرار دارد كه زمينه‌ساز آن آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي است، بنابراين هدف نهايي عربستان، قطر و تركيه با تقويت رژيم جعلي صهيونيست و تضعيف جريان مقاومت، انقلاب ايران و پيامدهاي آن در منطقه است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: سعود ، انقلاب ، مصادره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار