مدير مركز تحقيقات راهبردي در تهران بر پشتنیبانی جمهوری اسلامی ایران از خط مقاومت در منطقه و جهان و ایستادگی در کنار ملت و رهبری سوریه علیه هرگونه تجاوزی تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران " امیر موسوی " در گفت و گو با شبکه خبری العالم ، اظهار داشت که ایران با حضور تروریست ها و دخالت خارجی در سوریه به شدت مخالف است.

وی با اشاره به گفت و گوی تلفنی میان وزیران دفاع ایران و سوریه درباره آخرین تحولات در این کشور، تصریح کرد که ایران با تمام قدرت از خط مقاومت و ممانعت در منطقه حمایت کرده و صراحتاً و بدون هیچگونه ابهامی در کنار ملت و رهبری سوریه ایستاده است.

سردار حسین دهقان، وزیر دفاع کشورمان در گفت‌ وگوی تلفنی با سپهبد فهد فریج ، وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه در برابر توطئه های استکباری صهیونیستی تکفیری تاکید کرد.

موسوی خاطرنشان کرد که در چند روز گذشته تلاش های زیادی درمنطقه و جهان علیه مقاومت و مخالفان با استکبار و مداخله خارجی، صورت گرفته است.این تحلیلگر مسائل دفاعی واستراتژیک درباره موضع ایران در قبال تحولات سوریه گفت: این موضوع با تحولات و شرایط آینده مرتبط هستند، بین تهران و دمشق موافقت نامه استراتژیک وجود دارد و چه بسا دولت سوریه بر اساس این توافقنامه از کشورهای دوست و برادری که با آنها توافقنامه امضاء کرده درخواست همکاری کند و این کشورها نیز بپذیرند.
برچسب ها: حمایت ، جبهه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار