از اقدامات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی زنجان معرفی 7نانو دارو ونيز دریافت مجوزتولید 5نانو دارو بيماران خاص است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئيس دانشگاه  علوم پزشکی زنجان درمراسم افتتاح بيمارستان ايثار ايجرود در سخنانی با اشاره به پروژه های دانشگاه علوم پزشکی زنجان از همه تلاشگران و زحمت کشان اين عرصه تشکر نموده و نيز ازحمايتهای استاندارمحترم و پيگيريهای مهندس عبد الهی در به ثمر رسيدن اين پروژه تشکر نمود.

سروری  گفت: در استان زنجان با احتساب سالهای قبل 50تا 17درصد رشد در زمينه افزايش تختهای بيمارستانی ،اورژانس و ويژه و نيز افزايش فضای درمانی داريم .

وی  افزود:يک دهم از بار خدمات درمانی استان به بيماران شهرستانها و استانهای مجاور اختصاص دارد که اين نشان دهنده توسعه درمانی و بهداشتی در استان است .

رئيس دانشگاه  علوم پزشکی زنجان با تاکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبری در سرعت در توسعه توليدات علمی، استان زنجان را از مصاديق فرمايشات رهبری عنوان کرد و ادامه داد :دراستان زنجان قدمهای بسيار بزرگی برداشته شده که يکی از اين اقدامات در زمينه دارو است که دانشکده دارو سازی استان جزو 5دانشکده معتبر در کشور محسوب ميشود که از اقدامات ارزنده معرفی 7نانو دارو ونيز 5نانو دارو 5نانو دارو بيماران خاص که مجوز توليد دريافت نموده است .

سروری اهتمام بيمارستان ايثار ايجرود را در زمينه توريسم درمانی و عملهای الکتيو اختصاصی و ويژه بيان داشته وبا اشاره به تجهيزات استفاده شده در اين بيمارستان  خاطر نشان کرد:اين بيمارستان با هزينه 2ميلياردو 200ميليون تومان تجهيز شده که در دو طبقه و32تخت بستری ،ای سی يو ،راديو لوژی ،دارو خانه و آزمايشگاه می باشد که تلاش داريم در اين بيمارستان مرکز آموزش جامع نگر برای آموزشی و پزشکی ايجاد شود ./س

 


برچسب ها: نانو ، دارو ، بیماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.