براي نظارت بر عرضه هرچه مطلوب تر سوخت از سوي جايگاه داران به مسافران ورودي به استان کردستان، اين جايگاه ها زير ذره بين بازرسان شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، همزمان با نزديک شدن به پايان تعطيلات تابستاني و افزايش مسافرت ها درفرصت باقي مانده تا زمان بازگشايي مدارس، بازرسان اين شرکت بر عرضه مطلوب فرآورده از سوي جايگاه داران به مسافران نظارت خواهند کرد.

موقعيت جغرافيايي استان کردستان با توجه به جاذبه هاي ديديني آن، همچنين وجود بازارچه هاي مرزي اين استان،موجب شده است شمار فراواني از مسافرت ها در تعطيلاتي چون تابستان، به اين استان تخصيص يابد.

با توجه به آغاز موج ديگر مسافرت هاي تابستاني به استان کردستان، هماهنگي هايي با شرکت هاي پشتيبان مکانيک و سامانه هوشمند سوخت به منظور آمادگي ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران انجام و گشت هاي منظم و ميداني نيز براي نظارت بر جايگاه هاي عرضه سوخت و خدمات رساني به مسافران،تشکيل شده است.

گروه هاي گشت نواحي 9 گانه منطقه پخش فرآورده استان کردستان  با مراجعه به جايگاه هاي عرضه فرآورده، عملکرد متصديان آنها را از جنبه هاي مختلف خدماتي و تجهيزات ارزيابي مي کنند و در صورت مشاهده نارسايي درجايگاه هاي عرضه فرآورده، موارد به مالکان و روساي نواحي تذکر داده مي شود.

جايگاه هاي فعال عرضه فرآورده و سي ان جي در اين استان 108 واحد است که 60 جايگاه مربوط به عرضه فرآورده نفتي است و 48 جايگاه نيز به عرضه سي ان جي اختصاص دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شرکت ، ملی ، پخش ، نفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار