در این ترفند روشی را به شما آموزش می دهیم که در آن می توانید فایل ها را به راحتی کپی کنید.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران اگر شما هم با ویندوز XP زیاد کار کرده باشید حتماً به این نکته برخورد کرده اید که در صورتی که قصد کپی یا انتقال یک فایل را در محیط ویندوز داشته باشید و در محل ذخیره سازی فایلی به نام مشابه فایل کپی شده وجود داشته باشد، ویندوز ناچار است برای کپی فایل جدید آن را با فایل قبلی جایگزین یا به اصطلاح Replace کند.

حالا قبل از این کار پنجره ای با نام File Replace Confrimبرای شما باز می شود که از شما می پرسد از جایگزینی فایل اطمینان دارید یا نه؟ و معمولاً گزینه هایی مثل No، Yes، Yes to All و Cancel برای شما نمایش داده می شود اما جای دکمه ی با نام No to all خالی است!

اما شما با استفاده از این ترفند می توانید بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی عملکرد No to All را در پنجره جایگزینی فایل در ویندوز xp شبیه سازی کنید.

برای این کار به روش زیر عمل کنید:

ابتدا پس از نمایش پنجره Confirm File Replace در صورتی که قصد داشته باشید عملی مانند No to all را انجام دهید کافی است کلید Shift را روی کیبورد گرفته و نگه دارید و با استفاده از ماوس روی دکمه ی No کلیک کنید با این کار انگار روی دکمه ی فرضی No to all کلیک کرده اید و نتیجه ی آن عدم جایگزینی همه فایل هاست./ع2

برچسب ها: روش ، فایل ، آموزش ، ابزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار