تنها 5 روز تا معرفی رسمی اولین کمرافون سونی، اکسپریا Z1 زمان باقی مانده است و سونی در حال انتشار تصاویر رسمی و البته تبلیغاتی از این محصول می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، این تصاویر که با عنوان BestOfSony# منتشر می شوند، قسمت های مختلف Z1 را که تا قبل از این با کدنام هونامی شناخته می شد، نمایش می دهد.


شاید بارزترین قسمت این تصاویر مربوط به پشت دستگاه و لنزدوربین Z1 می باشد، در این قسمت عنوان G در کنار لنز حک شده است، که نشان از استفاده سونی از لنزهای سری G یا G Lens  این شرکت در این محصول می دهد. جالب است بدانید که لنزهای سری G در DSLR ها و دوربین های حرفه ای سونی مورد استفاده قرار می گیرد.


پرچم دار جدید سونی علاوه بر لنز G از یک سنسور 2.3/1 اینچی 20.7 مگاپیکسلی استفاده می کند که حدود 70 درصد بزرگتر از دیگر سنسورهای استفاده شده در اسمارت فون ها می باشد، در کنار دوربین نیز یک فلاش LED جهت عکاسی در نور کم دیده می شود.


در بخش طراحی، این محصول شبیه اکسپریا Z  می باشد، و تنها فرم دور دستگاه با یک فرم فلزی جایگزین شده است. همچنین Z1 دارای گواهینامه های IP58,55 می باشد که این مسئله نشان از مقاومت این محصول در مقابل آب و گرد و غبار می دهد.


همچنین مشخصات سخت افزاری بدست آمده از اسمارت فون جدید سونی عبارت است از صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، پردازنده ی اسنپ دراگون 800 و باتری 3000 میلی آمپری، سونی قصد دارد تا این کمرافون را در نمایشگاه IFA2013 در برلین در تاریخ 4 سپتامبر معرفی کند.


برچسب ها: اکسپریا ، سونی ، عکس ، تصاویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار