مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، مشگین‌شهر را به عنوان یکی از مستعدترین شهرهای استان اردبیل در حوزه گردشگری دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یحیی نقی‌زاده دیروز در آئین افتتاح هتل سه ستاره شهرستان مشگین شهر به مناسبت هفته دولت گفت: سرمایه‌گذاری با یک کار جهادی به سرمایه خود اعتماد کرده و با اختصاص سه میلیارد و 750 میلیون تومان در زمینی با زیربنای 4250 متر مربع چنین هتلی را احداث کرده است.

وی گفت: از مجموع مبلغ هزینه شده برای احداث این هتل فقط 900 میلیون تومان آن تسهیلات بانکی است که افتتاح این طرح علاوه بر رفع نیازهای شهرستان می‌تواند در برگزاری همایش‌های استانی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: این هتل یکی از اولین هتل‌های شهرستان با ساختار جدید است که شامل 18 اتاق مجهز با 60 تختخواب و دو تالار مجزا برای آقایان و خانم‌ها و همچنین رستوران و پارکینگ خصوصی است.

نقی‌زاده در ادامه گفت: شهرستان مشگین‌شهر به دلیل جاذبه‌های متعدد گردشگری به عنوان یکی از مستعدترین شهرستان‌های استان اردبیل در بحث گردشگری است که انشاالله با همت مسئولان شهرستانی و استانی و با تکمیل طرحهای گردشگری این شهرستان شاهد ورود بیش از پیش مسافران به شهرستان خواهیم بود/ س

برچسب ها: مشگین ، شهر ، مستعدترین ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.