استان زنجان جزو مراکز امن و پاک در تعداد معتادان و انواع مواد مخدر محسوب می شود که این موضوع بیانگر پایبندی مردم به مبانی دینی و اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،معاون سياسی و امنيتی استانداری زنجان مقابله و پيشگيری از گسترش مواد مخدر را جهاد اکبر عنوان نمود و گفت: پاکی استان زنجان به لحاظ مصرف مواد مخدر مديون اخلاق حسنه و اسلامی مردم استان زنجان می باشد که همواره در تمامی مباحث اخلاقی و دينی در کشور شهره می باشند.

احمدی تعامل و همدلی مسئولان را در اين خصوص قابل توجه دانست و افزود: برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر در استان نگاه مطلوب مسئولان را جهت مقابله با مصرف مواد مخدر در استان را نشان ميدهد.

 وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ابلاغی قانون ماده 16 لزوم ایجاد و جمع آوری معتادان پر خطر در مراکزی خاص به تمامی استان ها ابلاغ شده است.

معاون سياسی و امنيتی استانداری زنجان پيشگيری از مصرف مواد مخدر را راه حل اساسی و کم هزينه مواد مخدر در کشور اعلام داشت و ادامه داد: بايد با گسترش فرهنگ مقابله با شيوع مواد مخدر و ترويج ورزش در بستر جامعه با مواد مخدر بصورت جدی مقابله نمود./س

 

برچسب ها: پاک ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.