شهرستان مشگین‌شهر به علت جاذبه‌های متعدد گردشگری به عنوان یکی از مستعدترین شهرستان‌های استان اردبیل در بحث گردشگری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، «یحیی نقی‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل در مراسم افتتاح هتل سه ستاره شهرستان مشگین‌شهر به مناسبت هفته‌ی دولت گفت: سرمایه‌گذاری با یک کار جهادی به سرمایه خود اعتماد کرده و با اختصاص سه میلیارد و 750 میلیون تومان در زمینی با زیربنای 4250 مترمربع چنین هتلی را احداث کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مبلغ هزینه شده برای احداث این هتل فقط 900 میلیون تومان آن تسهیلات بانکی است که افتتاح این طرح علاوه بر برطرف کردن نیازهای شهرستان می‌تواند در برگزاری همایش‌های استانی نیز استفاده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: این هتل یکی از اولین هتل‌های شهرستان با ساختار جدید است که شامل 18 اتاق مجهز با 60 تختخواب و دو تالار مجزا برای مردان و زنان هم‌چنین رستوران و پارکینگ خصوصی است.

نقی‌زاده یادآور شد: شهرستان مشگین‌شهر به علت جاذبه‌های متعدد گردشگری به عنوان یکی از مستعدترین شهرستان‌های استان اردبیل در بحث گردشگری است که با همت مسوولان شهرستانی و استانی و با تکمیل پروژه‌های گردشگری این شهرستان شاهد ورود بیش از پیش مسافران به شهرستان هستیم.



منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.