برای رسیدن به جایگاه خوب در دنیا از حمایت اسپانسرها نیاز است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون شطرنج در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره لیگ برتر شطرنج مردان کشور جام اندیشمندان به میزبانی ساری آغاز شد که دراین دوره 10 تیم حضور دارند.

اسکندری ضمن تشکر از میزبانی خوب هیئت ساری در این مسابقات، افزود : پارسال نیز هیئت شطرنج ساری هفته نخست لیگ برتر کشور را در ساری میزبانی کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود، تصریح کرد : با حضور تیم ها و نفرات برتر که برخی از تیم ها از استاد بزرگان شطرنج کشور بهره می برند، سطح کیفی مسابقات را بالا خواهد برد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون شطرنج با انتقاد از مسئولین و اسپانسرها گفت : با توجه به اینکه این ورزش در هوش و استعداد فرزندان تاثیری مثبت دارد مسئولان و حتی سرمایه گذاران توجه خاصی به این رشته ورزشی ندارند.

اسکندری از برگزاری مسابقات شطرنج جام اندیشمندان به مدت سه در مازندران خبر داد و افزود : هفته نخست این رقابت ها تا هشتم شهریور در هتل نوید ساری ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از حضور چند استاد بزرگ شطرنج و بین المللی شطرنج کشور در تیم های مختلف خبر داد و تصریح کرد : استاد بزرگ شطرنج ایران احسان قائم مقامی و الشن مرادی به خاطر سفر به امریکا در این دوره از لیگ غایب هستند./س

برچسب ها: رسیدن ، جایگاه ، اسپانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.