فدراسیون ورزشهای همگانی با هماهنگی انجمن بازیها و هنرهای فردی و نمایشی اولین دوره داوری ثبت رکورد ورزشی را برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهارت های فردی و نمایشی فدراسیون ورزش های همگانی اولین دوره داوری درجه 3 ثبت رکوردهای ورزشی با حضور معماری دبیر و آذربرزین عضو کمیته فنی فدراسیون ورزش های همگانی،طالب رجب پور رئیس ، سکینه دادخواه نائب رئیس و هادی رضایی رئیس کمیته ثبت رکوردهای ورزشی  انجمن ورزش های تفریحی،مهارت های فردی و نمایشی این فدراسیون بعدازظهر روز سه شنبه 5/6/1392  و با شرکت تعداد 30 نفر از علاقمندان به حرفه داوری ثبت رکورد در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

وی در ادامه از ریاست آکادمی ورزش های همگانی و همکارانشان به خاطر تعامل خوب با انجمن ورزش های تفریحی،مهرت های فردی و نمایشی،حساسیت در ارائه سرفصل  دروس این دوره و همچنین تلاش برای استاندارد سازی مطالب برابر قوانین جهانی ثبت رکورد قدردانی کرد.

رجب پور همچنین داوری ثبت رکورد را از مهمترین سازو کارهای مجموعه فعالیت های کمیته ثبت رکوردهای ورزشی و از دغدغه های مسئولان ارشد فدراسیون برشمرد و اضافه کرد برگزاری این دوره به عنوان یک امر مهم و یک کار ماندگار در تاریخ ورزش های همگانی کشور ثبت خواهد شد.
غلامرضا معماری،دبیر فدراسیون ورزش های همگانی نیز با بیان اینکه برگزاری این دوره نقطه عطفی در فعالیت های انجمن ورزش های تفریحی،مهارت های و نمایشی محسوب خواهد شد از پیگیری های ریاست انجمن و سایر مسئولان خصوصا هادی رضایی رئیس کمیته ثبت رکوردهای ورزشی قدردانی کرد و ضمن تجلیل از مقام استادی خانم دکتر حسینی،مدرس بخش علمی این دوره،تاکید کرد: هنرآموزان با حساسیت مطالب استاد را فرا بگیرند که با شرکت در این دوره بهترین فرصت عملی برای فراگیری دانش رکوردگیری و داوری ثبت رکورد را در اختیار دارند.

مهندس مهدی معصومی،مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی انجمن ورزش های تفریحی، مهارت های فردی و نمایشی نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه این دوره بیان داشت: این دوره که برای اولین بار  در کشور انجام می پذیرد در ثبت حرفه ای تر رکوردهای ورزشی بسیار تاثیرگذار خواهد بود و ما امیدواریم با استمرار در برگزاری این دوره ها و تربیت داوران حرفه ای در این رشته،ثبت رکوردهای ورزشی جایگاه واقعی خود را در سراسر کشور پیدا کند.

هادی رضایی رئیس کمیته ثبت رکوردهای ورزشی نیز گفت: با توجه به اینکه طبق ضوابط تمام شرکت کنندگان در این دوره بایستی دارای مدرک داوری یا مربیگری یکی از رشته های معتبر ورزشی باشند،همین امر موجب شده است تا تمامی افراد شرکت کننده در این دوره از تخصص بالای قبلی برخوردار باشند.

در پایان نیز با پیشنهاد رئیس کمیته ثبت رکوردهای ورزشی و طی حکمی از سوی طالب رجب پور رئیس انجمن ورزش های تفریحی، مهارت های فردی و نمایشی ،آقای علی اصغر عبادی به عنوان نایب رئیس کمیته ثبت رکوردهای ورزشی منصوب و معرفی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار