رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزي گفت: با برنامه ريزي انجام شده از ابتداي امسال تاكنون 90 ميليارد ريال حقوق دولتي از محل معادن استان وصول شده و پيش بيني مي شود كه تا پايان سال درآمدهاي معدني از اين محل به 300 ميليارد ريال برسد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛« عليرضا زاوشي» با اعلام اين خبر؛ افزود : حقوق دولتي وصول شده بخش معدن استان سال گذشته86 ميليارد ريال بوده است.

زاوشي  در ادامه افزود:يكي از موضوعات مهم در مديريت حوزه معدني استان نظارت بر برداشت مواد معدني است كه برنامه هاي جامع و كاربردي در خصوص تقويت اين نظارت ها و پيشگيري از حمل غيرمجاز مواد معدني در دست انجام است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزي خاطر نشان كرد : هم اكنون 361 معدن فعال با ذخيره قطعي يك ميليارد و 200 تن و ظرفيت برداشت سالانه 18 ميليون تن و با بيش از سه هزار و 600 نيروي كار در استان مركزي فعاليت دارند.

وي در پايان يادآور شد :استان مركزي يكي از استان هاي برخوردار معدني كشور است كه در مسير كمربندهاي غني معدني ايران قرار گرفته و از 51 عنصر معدني شناخته شده در كشور 34 عنصر در استان وجود دارد و هم اينك 32 ماده معدني استحصال مي شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار