رمان «لبخند مسیح» نوشته سارا عرفانی، بزودی توسط انتشارات سوره مهر به دهمین چاپ خود می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر؛ سارا عرفانی، زبان ساده رمان را ویژگی مثبت این رمان دانسته، در این باره اظهار داشت: از آن جایی كه تم اصلی داستان با مفاهیم فلسفی و اعتقادی همراه است، زبان اینگونه مفاهیم عموما ثقیل به نظر می رسد كه در این رمان سعی شده از زبان عام و ساده استفاده شود.

«لبخند مسیح» درباره دختری به نام « نگار» است كه در جامعه امروزی ایران زندگی می كند . او به كمك اینترنت و « ایمیل» به مرزهای ناآشنای جغرافیایی قدم می گذارد. در این سیر و سلوك كه بیشتر جنبه های عرفانی و معنوی دارد، نگار با شخصیتی به نام « نیكلاس» آشنا می شود كه ساكن یكی از كشورهای غربی است. آنها بدون اینكه به طور مستقیم یكدیگر راببینند، ازطریق ایمیل با هم ارتباط پیدا می كنند.

نیكلاس پیرو دین مسیحیت بوده و سارا فردی مسلمان است كه در اتباطات نوشتاری بین آن دو جاذبه های دین اسلام از طریق افكار و عقاید نگار به ذهن جستجوگر نیكلاس سرایت می كند. روز به روز شیفتگی نیكلاس برای آشنایی بیشتر با دستورات و ویژگی های دین اسلام افزوده می شود. سرانجام نیكلاس با استقبال از یك پیشنهاد كاری به ایران سفر می كند و از نزدیك با نگار ملاقات می كند و به او پیشنهاد ازدواج می دهد. 

نگار ظاهرا با این پیشنهاد مخالفت می كند؛ چرا كه احساس می كند این پیوند باعث از بین رفتن قداست آن رابطه عرفانی و معنوی می شود و ... 

«لبخند مسیح» برای اولین بار در سال 85 توسط مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری تولید و در انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

«لبخند مسیح» تولید مركز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است كه قرار است بزودی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دهم برسد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار