معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 4 از حفر بيش از 70 چاه جذبي در سطح معابر خبر داد و گفت: با حفر اين 70 چاه مشكلات مربوط به هدايت آبهاي سطحي رفع مي شود.

حميد ناصحي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب با اشاره به اينكه يكي از مشكلات عمده برخي از نقاط اين منطقه در زمان بارش هاي برف و باران آب گرفتگي و اختلال و آمد و شد شهروندان در سطح معابر بود افزود: از ابتداي سال 91 تاكنون، حفر 70 حلقه چاه جذبي به منظور هدايت آبهاي سطحي در معابر داراي شيب منفي در دستور كار قرار گرفت و به بهره برداري رسيد.  
 
معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 4 با اشاره به رفع مشكلات چندين ساله تعدادي از محلات منطقه 4 در فصول بارندگي ادامه داد: در اين راستا لايروبي و بازسازي 15 حلقه چاه جذبي، زهكشي و هدايت آبهاي سطحي و رفع خطر از املاك محلات حكيميه و لويزان، حفر چاه و چاهك در سطح بوستان هاي نواحي9 گانه، بازسازي و احداث كانال عرضي در بزرگراه رسالت محدوده چهار راه سرسبز از ديگر اقدامات صورت گرفته در اين طرح است.  
 
ناصحي لايروبي و نگهداري كانال ها و مسيل ها و حوضچه هاي رسوبگير را از ديگر اقدامات اداره مسيل ها و قنوات منطقه در سال جاري عنوان كرد و اظهار داشت: عمليات احيا و بازسازي 10 حلقه قنات در دستور كار قرار دارد و تا پايان شهريور ماه سال جاري به پايان مي رسد.  
وي لايروبي كالورت هاي سطح منطقه با هدف جلوگيري از سيلاب هاي احتمالي، زهكشي و رفع خطر از املاك واقع در بزرگراه امام علي در خيابان برادران محمدي را از ديگر برنامه هاي سال گذشته عنوان كرد. /
برچسب ها: منطقه ، شهرداری ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار