رئیس سابق هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: حاضرم یک مناظره در مورد عملکرد هیئت با حضور اصحاب رسانه و مخالفانم در مورد عملکرد هیئت برگزار کنم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدرضا باجول اظهار کرد: تعدادی سکه از سوی وزارت ورزش و جوانان در اختیار ادارات کل ورزش و جوانان قرار گرفته است تا با صلاحدید خودشان این سکه‌ها را در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار داده و آنها نیز در اختیار بهترین پیشکسوتان بالای 40 سالشان قرار دادند.

وی تصریح کرد: آقای لیموئی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری نیز این سکه‌ها را در اختیار برخی افراد قرار داده که هیچکدام افتخارات من را در این رشته نداشته‌اند یا حداقل باید یکی از این سکه‌ها در اختیار حسین ناطقی از قهرمان ملی‌پوش استان که افتخارات بسیاری کسب کرده قرار می‌داد.

رئیس سابق هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان ادامه داد: آقای غلامعلی ابراهیمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان که مرا می‌شناخت نباید چنین کاری را انجام می‌داد و باید در این مورد پاسخگو باشد.

باجول اضافه کرد: چنین کاری به واقع حق‌الناس کردن است چراکه این سکه‌ها باید در اختیار فردی قرار می‌گرفت که حقش باشد.

وی گفت: مسئولان باید بررسی می‌کردند که این افرادی که این سکه‌ها را دریافت کرده‌اند این شاخص‌ها را داشته‌اند یا خیر و من هم پیگیر این موضوع بوده و این قضیه را رها نمی‌کنم.

رئیس سابق هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با بیان اینکه پس از انقلاب نخستین المپیکی از استان بودم که توانستم در این رقابت‌های بسیار بزرگ شرکت کنم، افزود: 12 سال عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری بودم و چندین عنوان قهرمانی کشور و آسیا را دارم اما ناعدالتی بسیاری در این زمینه در حق من صورت گرفت.

وی تاکید کرد: بازهم می‌گویم حاضرم یک مناظره در مورد عملکرد هیئت با حضور اصحاب رسانه و مخالفانم در مورد عملکرد هیئت برگزار کنم اما نمی‌دانم چرا تاکنون کسی در این زمینه قدمی جلو نگذاشته است.
برچسب ها: اصفهان ، مناظره ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.