معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به برنامه دولت برای احداث 40 هزار واحد مسکن مهر در قم گفت: در گذشته 25 هزار واحد افتتاح مسکن مهر در قم افتتاح شده بود و 10 هزار واحد باقیمانده هم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جواد دلاوری امروز در آیین افتتاح 248 پروژه عمرانی قم که در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: این هفته در واقع فرصتی است که دستگاه‌های اجرایی خدمات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش عموم بگذارند.

وی افزود: افتتاح همزمان 248 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 366 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف رهاورد خدمت یک سال اخیر مجموعه ادارات دولتی و شهرداری در قم است.

معاون عمرانی استاندار قم با بیان اینکه شهرداری قم با 172 پروژه بیشترین طرح‌ها را در این میان داشته است گفت: در بخش مسکن هم سنگین‌ترین پروژه‌ها از نظر اعتباری قرار دارند.

وی ادامه داد: امروز پنج هزار واحد مسکن مهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند ضمن اینکه دو هزار واحد مسکن روستایی هم مقاوم‌سازی شده‌اند و امروز به بهره‌برداری می‌رسند؛ مجموع اعتبار این پروژه‌ها 270 میلیارد تومان بوده است.

دلاوری عناوین شاخص پروژه‌های افتتاح شده امروز را مورد توجه قرار داد و گفت: مسکن، خانه‌های روستایی، اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب، احداث واحدهای گلخانه‌ای، منابع آب، استخر ذخیره‌سازی آب، تسطیح زمین‌های کشاورزی، توسعه شبکه مخابرات، احداث مجتمع‌های خدمات بین راهی، طرح‌های هادی روستایی، خانه عالم، طرح‌های آموزشی و ورزشی و پروژه‌های مدیریت شهری در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسیده‌اند./س

برچسب ها: قم ، افتتاح ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.