سيزدهمين کنفرانس سيستم هاي فازي ايران در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين آغاز شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران قزوين

دبيرسيزدهمين کنفرانس سيستم هاي فازي ايران گفت: در اين کنفرانس سه روزه، آخرين فعاليت هاي علمي ، صنعتي وتحقيقاتي و همچنين مباحثعلمي و فني درشش بخشمنطق و رياضياتوآمار و احتمال در محيط فازي، سيستم هاي فازي در مهندسي ،مديريتو تحقيق درهوش مصنوعي وسيستم ها و مجموعه هاي فازي ارائه خواهد شد.

سرگلزايي افزود: هزار و چهارصد مقاله از داخل و خارج کشوربه دبيرخانه اين کنفرانس ارسال شده که سيصد مقاله به صورت شفاهي و دويست مقاله هم به صورت پوستر بررسي مي شود .

به گفته ي او ،پروفسور مارتين توماس هاگان از دانشگاه اوکلاهماي آمريکا ، پروفسور لي يو از دانشگاه تسينگ هواي چين، پروفسور اوکياي کايناک نماينده انجمن بين المللي فازي از کشور ترکيه و پروفسور محمد جمشيدي از دانشگاه تگزاس آمريکا ميهمانان ويژه اين کنفرانسعلمي هستند.

دبيرسيزدهمين کنفرانس سيستم هاي فازي ايران، بازديد ازاماکن تاريخي و مذهبي شهرقزوين ، برگزاري کارگاه آموزشي و تقدير از يکي از دانشمندان برجسته فازي ايران را از برنامه هاي جنبي اين کنفرانس اعلام کرد .

نظريه فازي يک روش نوين در مواجهه با مسائل نظري و کاربردي است که به عنوان يک ابزار قدرتمند در حوزه هاي مهندسي براي حل مشکلات ناشي از عدم قطعيت و نبود اطلاعات کافي براي توصيف سيستم هاي اجتماعي، زيستي، صنعتي و اقتصادي مورد استفاده قرار مي گيرد./س

برچسب ها: کنفرانس ، فازی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.