فرماندار جم با تاکید بر ضرورت آشنایی مردم با خدمات نظام اضافه کرد: آشنایی مردم با فعالیت‌ها و خدمات نظام سبب ایجاد امید و نشاط در بین مردم می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالرسول زارع شامگاه یکشنبه در نشست مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان جم با تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات ارزشمند و ماندگار دولت‌مردان و نظام اسلامی برای مردم انقلابی ایران است.



وی افزود: هفته دولت یادآور خدمات مانا و ارزشی شهیدان رجایی و باهنر است و هفته‌ای برای خدمت بی‌منت، صادقانه و رجایی‌وار به مردمی است که همیشه برای دفاع از نظام اسلامی در صحنه حاضر هستند.

فرماندار شهرستان جم خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندان نظام اسلامی ما درصدد آن هستند که خدمات دولت و نظام اسلامی را برای مردم کم‌رنگ و ناچیز جلوه دهند و از این طریق بین مردم ایجاد نارضایتی کنند، از این رو بیان خدمات برای مردم ضروری است.

زارع بیان داشت: در طول هفته دولت دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی لازم در زمینه فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته را برای مردم بازگو کنند تا مردم نیز در جریان خدمات دولت قرار گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت آشنایی مردم با خدمات نظام اضافه کرد: آشنایی مردم با فعالیت‌ها و خدمات نظام از ارزش بالایی برخوردار است و این موضوع سبب ایجاد امید و نشاط در بین مردم می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تادر جهت توسعه همه‌جانبه شهرستان جم گام‌های بلند بردارند تا بتوانیم شعار دولت تدبیر را محقق سازیم.

فرماندار شهرستان جم عنوان کرد: هفته مبارک دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولت‌مردانی است که با حمایت و پشتیبانی  مردم به کرسی خدمت‌رسانی تکیه زده و هیچ مفصودی جز کسب رضایت الهی ندارد./ج1

برچسب ها: نشاط ، تلاش ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.